پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شروین حاجی پور روزای خوب

دانلود آهنگ شروین حاجی پور روزای خوب

دانلود آهنگ شروین حاجی پور روزای خوب

بشنوید و لذت ببرید در گلسار موزیک / دانلود آهنگ  “روزای خوب”  با صدای شروین حاجی پور با دو کیفیت عالی 320 و 128 به همراه تکست

Download New Music ♪ Shervin Hajiaghapour – Roozaye khob In The GolsarMusic

دانلود آهنگ شروین حاجی پور روزای خوب

شروین حاجی پور روزای خوب

متن آهنگ روزای خوب شروین حاجی پور

دانلود آهنگ شروین حاجی پور روزای خوب

شروین حاجی پور روزای خوب

سایر آهنگ های شروین حاجی پور

آخرین آهنگ شروین حاجی پور

برچسب ها

توضیحات

بازگشت شروین حاجی پور با آهنگ روزای خوب

فضای زیبای آهنگ روزای خوب قلب تمام طرفداران شروین حاجی پور را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ روزای خوب را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط شروین حاجی پور و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ روزای خوب برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ روزای خوب از شروین حاجی پور باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که شروین حاجی پور را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ روزای خوب بسیار باورنکردنی است. طرفداران شروین حاجی پور از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ روزای خوب تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ روزای خوب را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ روزای خوب در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ روزای خوب به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که شروین حاجی پور تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ روزای خوب بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ روزای خوب به کمک شروین حاجی پور آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ روزای خوب تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...