پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شایان یو نزار تنها بخوابم

دانلود آهنگ شایان یو نزار تنها بخوابم

دانلود آهنگ شایان یو نزار تنها بخوابم

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “نزار تنها بخوابم” با صدای معروف شایان یو با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Shayan Yo” In The Name Of “Nazar Tanha Bekhabam” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ شایان یو نزار تنها بخوابم

شایان یو نزار تنها بخوابم

نزار تنها بخوابم شب

نزار تنها بخوابم شب

متن آهنگ نزار تنها بخوابم شایان یو

بی تو خورشیدو نمیخوام

نگو نمیشه باور کرد

که تو دوری و نمیای

بدون بیشتر از همه

به چشات معتاد منم

اون که واسه موندنت

پای خدا افتاد منم

تو دوست داری همش

حال دلم بد شه ولی

دانلود آهنگ شایان یو نزار تنها بخوابم

آخ مگه میشه ببینم خندتو خوشحال نشم

من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی

من به آب و آتیش زدم از پیشم راحت نری

آخ بیا قلبم به فدات بکنش جونم برات دراد

من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی

من به آب و آتیش زدم از پیشم راحت نری

آخ بیا قلبم به فدات بکنش جونم برات دراد

تو مثل بقیه نیستی میفهمم فرقتو

تو گل باغ بهشتی خدایان چیدنت

شایان یو نزار تنها بخوابم

سایر آهنگ های شایان یو

آخرین آهنگ شایان یو

برچسب ها

توضیحات

شایان یو و شروعی دوباره با نزار تنها بخوابم

طرفداران شایان یو معتقدند که کیفیت اتفاقی نیست و تلاش شبانه روزی و بی وقفه این خواننده جوان منجر به تولید اثر ماندگاری همچون آهنگ نزار تنها بخوابم شده است. آنها آهنگ نزار تنها بخوابم را دارای سطح بالایی از توانایی ارتباط با شنونده می دانند و معتقدند دیگر خواننده ها باید این آهنگ را الگوی کار خود قرار دهند. شایان یو با تیمی که در اختیار دارد آهنگ نزار تنها بخوابم را در بالاترین سطح به مخاطب ارائه داده است، آهنگی که بهترین آهنگ پاپ این سالهاست. آهنگ نزار تنها بخوابم همچون رویایی لطیف و دوست داشتنی است. با یک یا دو بار گوش دادن به آهنگ نزار تنها بخوابم از آن سیر نمی شوید. این ویژگی ارزنده باعث این شده است تا شایان یو با آهنگ نزار تنها بخوابم در میان خوانندگان بسیار مطرح، جا برای خود باز کند و از رقبا فاصله بگیرد. کم کاری شایان یو باعث نشده است تا کیفیت آهنگ او پایین بیاید، بلکه برعکس آهنگی که ارائه داده است بسیار سطح بالایی داشته و با کیفیت است. فندوم های شایان یو بسیار هیجان زده بودند تا آهنگ نزار تنها بخوابم را زودتر بشنود. فن پیج های شایان یو برای این که هر کدام زودتر آهنگ جدید او را در اینترنت به مخاطبین ارائه دهند با هم در رقابت تنگاتنگ بودند و این نیز جای تعجب ندارد. وقتی شایان یو کارش را در این سطح ارائه می دهد، باید هم منتظر همچین بازخورد هایی از طرف مخاطبین او باشیم.

آهنگ نزار تنها بخوابم تاریخ مصرف ندارد و هر زمانی دوست داشتنی است. شایان یو از آن دسته از خواننده ها نیست که در دایره شهرت یک آهنگ به دام بیفتد. کار او آفرینش همیشگی آثار دوست داشتنی است که هر کدام می‌توانند به نوبه خود امضای هنری او حساب بیایند. شایان یو خواننده دیروز، امروز و فرداست، همان که شنونده به آن احتیاج دارد و به خاطر او هر روز انتظار انتشار آهنگ های بی نظیرش را می کشد. نزار تنها بخوابم تقدیم به شما طرفداران عزیز!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...