پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شایان یو عشق ممنوعه

دانلود آهنگ شایان یو عشق ممنوعه

دانلود آهنگ شایان یو عشق ممنوعه

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “عشق ممنوعه” با صدای معروف شایان یو با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download New Music ♪ Shayan Yo – Eshghe Mamnoe In The GolsarMusic

دانلود آهنگ شایان یو عشق ممنوعه
شایان یو عشق ممنوعه

از اول میدونستم اشتباهه

میدونستم اشتباهه

متن آهنگ عشق ممنوعه شایان یو

از اول میدونستم اشتباهه دوست داشتنت

شاید این رسیدن تو دلیل زود باختنه

منی که تنها شدم رفتن همه دوستام سرت

نه دیوونه نیستم کارام از رو داشتنت

لازمت داشتمو تو فقط دور شدی

دانلود آهنگ شایان یو عشق ممنوعه

مثل کوه پشتم

فک کنم دارم میوفتم از چشمات ای وای

لازمت دارم با اینکه عشقمون

من شدم عاشق اونی که عاشقمی

شدم عاشق اونی که مال منی

شدم عاشق اونی که تو دلش جای من نیست

شایان یو عشق ممنوعه

سایر آهنگ های شایان یو

آخرین آهنگ شایان یو

برچسب ها

توضیحات

شاخصه گرانبهایی همچون تجربه را در آهنگ عشق ممنوعه از شایان یو به هیچ وجه نمی توان موضوعی سطحی دید و نمی توان نگاهی گذرا به ان داشت. تجربیات گذشته شایان یو به کمک او آمده اند تا او را در خلق اثری بی نظیر همچون عشق ممنوعه، یاری کنند. عشق ممنوعه وب سایت های فندوم های شایان یو را زیرو رو کرده است. یک آهنگ خاطره ساز می خواهید؟ عشق ممنوعه از شایان یو در خدمت شماست! می توانید بهترین لحظات عاشقانه خود را با این شاهکار رقم بزنید. حتما عشق ممنوعه را با دوستانتان و کسی که عاشقش هستید هم رسانی کنید تا آنها نیز از این موسیقی لطیف و خواستنی لذت ببرند. از مهم ترین ویژگی های عشق ممنوعه این است که بسیار بدیع و نو است و می توان ادعا کرد نظیر آن را قبلا نشنیده اید. همین نو بودن عشق ممنوعه باعث تسخیر قلب ها شده است. شایان یو گفته است که بسیار مهم بوده است که شنونده در عین اینکه با یک اثر کاملا نو و بدیع رو به رو می شود، باید بتواند در عین حال از گذراندن لحظات با آن احساس آرامش کند.

او تاکید کرده است که آهنگ عشق ممنوعه با شنونده صمیمی است و هیچ نوع غریبگی با مخاطب خود ندارد. با این اوصاف عشق ممنوعه نوعی دوگانگی زیبا و زیرکانه ایجاد کرده است. این آهنگ از شایان یو در عین صمیمیت و ایجاد نوعی حس آشنایی با مخاطب، در نوع خود منحصر به فرد و جدید است. شایان یو خود ازعان می کند که از تکرار بیزار است، حتی اگر آن آهنگ تکراری بسیار مورد اقبال عمومی قرار گیرد. این پارادوکس یا دوگانگی در آهنگ عشق ممنوعه بی نظیر است. فکر می کنید می توانید نمونه آن را پیدا کنید؟ دست کم در میان آثار هم نسلان شایان یو، به ندرک می توان همچین سطحی از ذوق هنری و حساسیت را دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...