پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شایان یو بجز تو

دانلود آهنگ شایان یو بجز تو

دانلود آهنگ شایان یو بجز تو

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “بجز تو” با صدای معروف شایان یو با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Shayan Yo – Bejoz To » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ شایان یو بجز تو
شایان یو بجز تو

به جز تو نمیدم هیچکیو تو قلبم راه

بی تو امونمو بردین این سردردا

آهنگ به جز تو شایان یو

دانلود آهنگ شایان یو بجز تو

شایان یو بجز تو

سایر آهنگ های شایان یو

آخرین آهنگ شایان یو

برچسب ها

توضیحات

به راحتی می توان ادعا کرد که بجز تو از شایان یو از شاخص ترین آهنگ های ارائه شده توسط این خواننده است. آهنگ بجز تو تمام مرزهای مربوط به معیارهای یک اثر نمونه پاپ را جا به جا کرده است، از این رو می توان به گروهی که آفرینش این اثر را به عهده گرفته اند، مخصوصاً شایان یو تبریک گفت. جای امیدواری است که با ارائه بجز تو از شایان یو، کارهای بیشتری را از او در این سطح مشاهده کنیم. همین مسئله بسیاری از منتقدین را قانع کرده است که شایان یو سکان دار تغییر در ارائه آهنگ های پاپ با کیفیت فوق‌العاده خواهد بود. جای بسی خوشحالی است که یک الگوی نمونه همچون آهنگ بجز تو از شایان یو، شرایط را برای بهبود بازار موسیقی پاپ فراهم کرده است. طرفداران شایان یو بر این باورند که تا مدتها هیچ کاری به اندازه آهنگ بجز تو و با این سطح از جذابیت ارائه نخواهد شد، مگر اینکه خود این خواننده کار درست دست به کار شود. تم غالب کارهای شایان یو از نوع عاشقانه و جوان پسند است. اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که بجز تو حتی توانسته در میان دیگر قشرهای جامعه و گروه های سنی مختلف جا باز کند، خوش بدرخشد و ماندگار شود.

بابت این موفقیت بزرگ که نتیجه انتشار بجز تو برای شایان یو بوده است، باید به او آفرین گفت. با این وجود، دور از ذهن نیست که آرزوی های بزرگی که او برای آینده کاری خود در سر دارد، خیلی زود به حقیقت بپیوندد. تمام آثار شایان یو از نظر طرفدارانش خاص و فوق‌العاده هستند، اما آهنگ بجز تو در میان این آثار گل سر سبد و موردی خاص و برگزیده است. اگر به فن پیج های این خواننده جوان سر بزنید، بجز تو در بیشتر آنها، در قسمتی جداگانه و در بخش هایلایت برگزیده ها، دیده می شود. همین موضوع می تواند بر توانایی شایان یو در آفرینش آثار بخصوص و ویژه مهر تایید بزند. به همین دلیل، به او بابت داشتن چنین حس ظریفی باید تبریک گفت.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...