پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شایان شایگان الماس

دانلود آهنگ شایان شایگان الماس

دانلود آهنگ شایان شایگان الماس

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از شایان شایگان با عنوان “الماس” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Shayan Shaygan – Almas » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ شایان شایگان الماس

شایان شایگان الماس

مثل یه قایق خسته تو دریام که تنهاس

نشینه غم تو چشات که برق داره مثل یه الماس

متن آهنگ الماس شایان شایگان

یجوری عاشقتم نیست دست خودم دیگه اصلا

دانلود آهنگ شایان شایگان الماس

جون من بدون من بزنه به سرت فکر پرواز

به جون آرامش هر چی میخواد بشه

شایان شایگان الماس

پخش دمو آنلاین همین آهنگ
دانلود دمو موزیک بزودی...

سایر آهنگ های شایان شایگان

آخرین آهنگ شایان شایگان

برچسب ها

توضیحات

الماس فوق العاده عشق از شایان شایگان

شایان شایگان هر چه که می خواسته است را درو کرده است. از تمام دوستداران دنیای پاپ گرفته تا امتیاز بسیار بالای منتقدین به آهنگ فوق العاده و بی رقیب الماس. او همه این موارد را از آن خود کرده است. از عوامل برتری فوق‌العاده شایان شایگان و آهنگ الماس نسبت به کارهای قبلی اش را می توان تمرکز بسیار زیاد روی نحوه اجرای الماس برشمرد. البته در کنار این مسئله شایان شایگان نقش سرایش شعر، تیم ضبط آهنگ و تلاش شبانه روزی خود را در کنار حساسیت فوق العاده اش به خاطر مخاطبین پروپاقرص خود بی تاثیر نمی داند. او معتقد است آهنگی همچون آهنگ الماس و استقبال طوفانی از آن می تواند در درجه اول توجه زیاد به مخاطب بوده باشد. برای ارائه الماس تمام تلاش ها شده است تا به ذائقه مخاطبین در بالاترین سطح توجه ویژه‌ای شود. طرفداران و فن پیج های شایان شایگان در کنار ارائه آهنگ الماس نظرات خود را ارائه کردند. تقریباً در در بیشتر موارد استقبال بسیار فوق‌العاده‌ای از آهنگ الماس دیده شده است. شایان شایگان برخلاف دیگر خوانندگان که به دلیل ارائه برخی کارها، شاید دوره های ریزش مخاطب را تجربه کرده باشند، با الماس به طرز باورنکردنی اوج گرفته و دست نیافتنی شده است. منتقدین الماس را از برجسته ترین کارهای شایان شایگان در حیطه آهنگ پاپ معرفی کردند.

الماس آهنگی است که برند شایان شایگان روی آن است و کاری بسیار فوق‌العاده از آب درآمده است. از این بابت باید با دقت الماس را قضاوت کرد زیرا با جزئی نگری بسیار زیادی توسط شایان شایگان ارائه شده است. این آهنگ جزوه پر دانلود ترین آهنگ های شایان شایگان شده است و توانسته تا جایگاهی ویژه برای این خواننده جوان کشورمان دست و پا کند همه معتقدند که الماس، شایان شایگان را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...