پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شایان اشراقی مال من باش

دانلود آهنگ شایان اشراقی مال من باش

دانلود آهنگ شایان اشراقی مال من باش

امشب شما کاربران عزیز و گرامی را برای شنیدن و در نهایت دانلود آهنگ جدید زیبا و احساسی از شایان اشراقی به نام مال من باش با بهترین کیفیت های ممکن همراه با پخش آنلاین دعوت می نماییم

Download New Music ♪ Shayan Eshraghi – Male Man Bash In The GolsarMusic

دانلود آهنگ شایان اشراقی مال من باش

شایان اشراقی مال من باش

مال من باش دو تا الماس لای برفا

فقط مال خودم باشه دستات

متن آهنگ مال من باش شایان اشراقی

بدون تو من آره تنهام مال من باش

مال من باش دو تا الماس لای برفا

فقط مال خودم باشه دستات

بدون تو من آره تنهام من تنهام

دانلود آهنگ شایان اشراقی مال من باش

یادت میوفتم هر شب

تو که مبخشی که بچم

چقد بخورم هی حرف

حسرت روزی که رفتم

بدون تو هیچی نداره معنی

آسمونه منه چشای رنگیت

گرفته دلم باز میری برگرد

ناجی دلم باش

جدایی لازمه واسه ما بعضی وقتا

شایان اشراقی مال من باش

سایر آهنگ های شایان اشراقی

آخرین آهنگ شایان اشراقی

برچسب ها

توضیحات

مال من باش، عاشقانه ای از شایان اشراقی

شایان اشراقی باز هم با آهنگ جدید خود، طرفداران و منتقدین را انگشت به دهان کرد. شایان اشراقی اولویت هایی که به آنها پایبند بود، دوباره در این آهنگ، مانند کارهای موفق قبلی خود تکرار کرد. آهنگ مال من باش هم خاطره ساز است، هم به یاد آورنده خاطره های بسیار زیبا، هم توانسته است بر شهرت مهدی احمد احمدوند بیافزاید، هم جمع های دوستانه را بیش از پیش گرم و صمیمی کند. در کل نصیحت من به شما این است که این آهنگ را در اولویت آهنگ های جدید این فصل از موسیقی پاپ قرار دهید. زیبایی، حس عاشقانه و روایتی دوست داشتنی از احساسات عمیق خواننده، در این آهنگ زیبا مشاهده می شود. آهنگ مال من باش رقابت با شایان اشراقی را برای دیگر خواننده های هم نسل اش تقریباً غیرممکن کرده است. پر بیراه نگفته ایم اگر سال های آینده کارنامه شایان اشراقی حتی از این هم درخشان تر باشد. مال من باش در واقع مال من باش یک رویاست، رویایی که با آهنگ پر احساس زیبا و عاشقانه از شایان اشراقی به حقیقت می پیوندد. برای اینکه حس عاشقانه ای را تجربه کنید نیاز نیست که یک فیلم طولانی عاشقانه را تماشا کنید یا یک رمان طولانی را با صرف ساعت ها بخوانید. اگر به دنبال حس عشق و تقسیم کردن لحظاتی لطیف با آنان که دوستشان دارید هستید، می ‌توانید این حس زیبا را در چند دقیقه از آهنگ مال من باش تجربه کنید.

به شما اطمینان میدهم پای ثابت پلی لیست آهنگ شما، آهنگ مال من باش خواهد بود. شاهکاری رویایی از شایان اشراقی، همان که به تمام اشعار و کارهای قبلی اش اعتماد کردید. اگر از طرفداران پروپاقرص شایان اشراقی بوده باشید هرگز به کیفیت کار او شک نمی کنید. آهنگ مال من باش تکراری نو از عاشقانه های زیبای شایان اشراقی است. اگر تا به حال با سبک کاری این خواننده خوش ذوق آشنا نبوده اید، می توانید همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، تا یکی از بهترین خاطرات شما از سبک عاشقانه پاپ برای شما رقم بخورد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...