پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ سعید ترابی تعصب

دانلود آهنگ سعید ترابی تعصب

دانلود آهنگ سعید ترابی تعصب

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام تعصب با صدای سعید ترابی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Saeed Torabi – Taasob In The GolsarMusic

دانلود آهنگ سعید ترابی تعصب

سعید ترابی تعصب

وقتی که خوابی آروم میام روتو میپوشونم

روت قسم میخورم عشق من بالاتر از جونم

متن آهنگ تعصب سعید ترابی

دست و پام شل میشه و هول میکنم وقتی که میخندی

دست کل خوشگلای شهرو تو از پشت میبندی

سر تو دنیارو بهم میریزم بفهمی بد عاشقتم

نمیخوام‌ هیشکی بیاد دور و ورت تعصبتو میکشم

دانلود آهنگ سعید ترابی تعصب

هرجا که میرم میگم این عشق منه

حرصم میگیره خوبی تو‌ چشم همه

تا وقتی زندم عشقمون ادامه داره

تو باید باشی مثل خون توی رگم

از چشمات دیگه بهتره چیزی نگم

اینکه میخوامت به کسی ربطی نداره

سر تو دنیارو بهم میریزم بفهمی بد عاشقتم

نمیخوام‌ هیشکی بیاد دور و ورت تعصبتو میکشم

سعید ترابی تعصب

سایر آهنگ های سعید ترابی

آخرین آهنگ سعید ترابی

برچسب ها

توضیحات

آهنگ تصور یک آهنگ در سبک پاپ است که توسط حسین رجبی ضبط و اجرا شده است. موفقیت تصور تا به امروز طوفانی بوده است. از تصور به عنوان امضا هنری حسین رجبی یاد می شود. تصور کاری برجسته در کارنامه حسین رجبی است. شهرت حسین رجبی اگرچه مدیون تصور نیست اما این آهنگ اوج محبوبیت را برای او به ارمغان آورده است. این آهنگ جهشی بزرگ برای او محسوب میشود و کمتر کسی آن را در بازه زمانی کوتاه همچون حسین رجبی تجربه کرده است. پیشبینی شده بود که حسین رجبی بعد از مدتها بازگشتی باشکوه با تصور خواهد داشت اما فروش خیره کننده آهنگ تصور چیزی نبود که اغلب منتقدان بتوانند حدس بزنند. ترکیب بندی اشعار در عاشقانه حسین رجبی عالی و بی نقص است. همین فاکتور تصور را دلنشین کرده است. آهنگ تصور همچون یک داستان رمانتیک با حجم بزرگی از احساسات شما را غافلگیر می کند، به گونه ای که در همین چند دقیقه کوتاه مجذوب آن می شوید و تمام توجه شما به آن جلب می شود. تصور را می توان از نمونه کار های رمانتیک سال‌های اخیر نامید که توانست تمام استعداد خالق خود را به بهترین شکل ممکن به صحنه ظهور بگذارد.

این مسئله حاکی از توانایی حسین رجبی در مدیریت اجرای آهنگ استف به گونه‌ای که بهترین نتیجه نصیب او شده است. مطمئناً با آهنگ هایی همچون تصور که تم عاشقانه و فوق‌العاده‌ای دارند آشنا هستید، اما با مقایسه این اثر با دیگر آثار پا پاپ، انتخاب شما همین آهنگ خواهد بود. از ویژگی های برجسته کارهای حسین رجبی می‌توان به تمرکز فوق العاده او روی همزاد پنداری احساسی با شنونده و مخاطب اشاره کرد. مخاطب به هیچ وجه با صدای حسین رجبی احساس بیگانگی نمی کند. باید اعتراف کرد که همین مورد نقطه عطف و قدرت در اجرای آهنگ تصور توسط او قلمداد می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...