پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود نسخه اصلی قسمت دوازده(۱۲) سریال بالشها با کیفیت Full HD

دانلود نسخه اصلی قسمت دوازده(۱۲) سریال بالشها با کیفیت Full HD

سریال بالشها قسمت (۱۲)

دانلود نسخه اصلی قسمت دوازده(۱۲) سریال بالشها با کیفیت Full HD

سریال کودک بالش ها با بازی عمو پورنگ داستان بالش هایی است که از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم ها به ستوه آمده اند و بر علیه آدم ها اعلان جنگ می کنند.

« لطفا جهت حمایت از صاحب اثر نسخه اصلی را از فروشگاه معتبر گلسارموزیک خریداری کنید »

در سریال بالشها با دنیای عجیبی از آدم ها و بالش ها روبه رو میشیم که کلی آدم آشنا توش بازی میکنن. از داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) و ارژنگ امیر فضلی و امیر نوری گرفته تا رامبد شکرابی و حدیث فولادوند و امیر محمد متقیان و ملیکا شریفی‌نیا و کلی بازیگر خردسال. بالشها قراره ما رو به دنیایی پر از اتفاقات عجیب و غریب و البته شعر و آواز و آهنگ ببره.

شما شاید تا حالا کلی انیمیشن و کارتون دیده باشین که توش دشمن های مختلفی برای نسل آدم و ساکنان زمین پیدا شده باشن.

از انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان گرفته تا مجموعه سونیک و سریال سامورایی جک و خیلی های دیگه.

توی بیشتر این فیلم ها و انیمیشن ها دشمن موجود خطرناک و بی مغزی بود که به آدمها و زمین حمله میکرد تا زمین رو نابود کنه یا منابع زمین رو به دست بیاره یا کل آدمها رو بکشه ولی در مجموعه بالشها داستان فرق میکنه.

اینجا بالش ها هستن که علیه آدمها اعلام جنگ میکنن، چون مردم شبها دیر میخوابن و صبح ها دیر پا میشن و کلن ساعت های نامناسبی رو با بالش های عزیز میگذرونن، اینجوری میشه که بالشها شاکی میشن و جنگ رو شروع میکنن.

حالا شما فکر کن که اگه بقیه وسایل هم از بالشها یاد بگیرن چه دنیای ترسناکی میشه. مثلن مسواک ها بپرن و خودشون رو فرو کنن توی چشممون، حوله ها دور گردنمون گره بخورن و باز نشن و… ولی نگران نباشید. عمو پورنگ میدونه چطوری با بالش ها و بقیه وسایل عصبانی کنار بیاد و آرومشون کنه.

برای اینکه با ماجراجویی های عمو پورنگ و بقیه دوستهاش که بیشترشون از محله گل و بلبل اینجا جمع شدن همراه بشید وقت رو از دست ندید و همین الان به تماشای این مجموعه شاد و هیجان انگیز بشینید. مجموعه بالش ها پانزده قسمت داره و هر هفته یک قسمت از اون منتشر میشه.

جزئیات ساخت سریال بالشها

موسسه فرهنگی هنر اول در ساخت این مجموعه همکاری کرده. محمد درویشعلی پور نویسنده و احمد درویشعلی پور کارگردان و مسلم آقاجان زاده هم تهیه کننده این مجموعه هستن.

آهنگ های پیشنهادی

آخرین آهنگ مهراد جم

برچسب ها

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...