پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ سروش فرهمند امون امون

دانلود آهنگ سروش فرهمند امون امون

دانلود آهنگ سروش فرهمند امون امون

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت امون امون از سروش فرهمند عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download Music “Soroush Farahmand” In The Name Of “Amon Amon” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ سروش فرهمند امون امون

سروش فرهمند امون امون

باید از فکر تو نمه نمه درام

شیطونه میگه برم همین الان

متن آهنگ امون امون سروش فرهمند

امون ای امون امون امون از دلم

کجا برم به کی بگم بروم نمیارم

دانلود آهنگ سروش فرهمند امون امون

ولی لنکتم دلتنگتم

امون ای امون امون امون از دلم

کجا برم به کی بگم بروم نمیارم

ولی لنکتم دلتنگتم

سروش فرهمند امون امون

سایر آهنگ های سروش فرهمند

آخرین آهنگ سروش فرهمند

برچسب ها

توضیحات

سروش فرهمند حضوری قدرتمند را در عرصه موسیقی بار دیگر تجربه کرده است. آهنگ جدید او این بار بیشتر شنیده میشود و تم آهنگ آن مخصوصا آهنگ امون امون بسیار جوان پسند تر از قبل شده است. به نظر می رسد موفقیت آهنگ جدید از آهنگ قبلی پیشی گرفته باشد زیرا از آهنگامون امون استقبالی خیره کننده در اینستاگرام داشته است. طرفداران این ترانه با شاهکار جدید سروش فرهمند یعنی آهنگ امون امون میتوانند بیش از پیش امیدوار باشند که آلبوم های دیگر او در آینده یکی از یکی هیجان انگیز تر خواهند بود. سروش فرهمند با این تک آهنگ نشان داد که استحقاق نقد مثبت منتقدان و شور و هیجان طرفداران خود را دارد. البته با درخشش آهنگ امون امون، انتظار ها از دیگر ترک های او در آینده بالاتر می رود. آهنگ امون امون که ترک پرطرفدار این خواننده است، تم ملایم و احساسی دارد و میتواند شما را به سال های دور با خاطرات خوش روز های گذشته ببرد. آهنگ امون امون علاوه بر متن بسیار زیبا و موزون و موسیقی گوش نواز و صد البته صدای دلنشین سروش فرهمند از ریتمی جوان پسند و در کنار آن تنظیمی حرفه ای بهره برده است. حال باید منتظر بود و دید واکنش دیگر رقبا چیست، زیرا با استقبال باورنکردنی از آهنگ امون امون باید منتظر بود و دید که دیگر خواننده ها برای آلبوم بعدی چقدر می توانند مانند سروش فرهمند و آهنگ محبوب این روزها یعنی آهنگ امون امون را به چالش بکشند.

فن پیج های این خواننده جوان از انتشار آلبوم آهنگ جدید او هیجان زده اند و هر کدام زیر پست هایی با نام این خواننده و پوسترهای این آهنگ با یکدیگر گفتگوهای داغ و پر هیجان دارند. هر کدام از تجربه خود با این آهنگ می گویند. منتقدان نیز معتقدند این آهنگ باعث شده تا خواننده جا پای خود را در میان دیگر خوانندگان هم نسل خود باز کرده و این آهنگ تبدیل به یک اثر دوست داشتنی شود. ما در گلسارموزیک شما را دعوت به شنیدن این آهنگ زیبا می کنیم. امیدواریم که اوقات خوب و خوشی را با آن تجربه کنید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...