پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ سالار عقیلی لعبت

دانلود آهنگ سالار عقیلی لعبت

دانلود آهنگ سالار عقیلی لعبت

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت لعبت از سالار عقیلی عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Salar Aghili – Lobat In The GolsarMusic

دانلود آهنگ سالار عقیلی لعبت

سالار عقیلی لعبت

ما لعبت کانیم و فلک لعبت‌ باز از روی حقیقتی نه از روی مجاز

یک‌ دم درین بساط بازی کردیم رفتیم به صندوق عدم یک‌ یک باز

متن آهنگ لعبت سالار عقیلی

از جمله رفتگان این راه دراز باز آمده ایم کو تا به ما گوید راز

دانلود آهنگ سالار عقیلی لعبت

کان بر سر این دو راهه آز و نیاز چیزی نگذارید که نمی آیی باز

سالار عقیلی لعبت

سایر آهنگ های سالار عقیلی

آخرین آهنگ سالار عقیلی

برچسب ها

توضیحات

لعبت ، شاهکار بی نظیر سالار عقیلی

لعبت یک آهنگ ضبط شده توسط سالار عقیلی است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ لعبت به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه سالار عقیلی یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ لعبت با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران سالار عقیلی رو به رو شود. سالار عقیلی بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ لعبت ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ لعبت افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت سالار عقیلی باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر سالار عقیلی معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ لعبت قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای لعبت را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...