پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ روح الله کرمی سرنوشت

دانلود آهنگ روح الله کرمی سرنوشت

دانلود آهنگ روح الله کرمی سرنوشت

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از روح الله کرمی با عنوان “سرنوشت” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Roholah Karami – Sarnevesht In The GolsarMusic

دانلود آهنگ روح الله کرمی سرنوشت

روح الله کرمی سرنوشت

وخاطر گل ریود کفتمسه ناو دیود هرشو

و برق خاموش دیود مه گریده آغوش

 آهنگ سرنوشت روح الله کرمی

دانلود آهنگ روح الله کرمی سرنوشت

هزار جور مواد کیشام که تو بکم فراموش

یکی ایوشی مردیه یکی ایوشی ها و هوش

روح الله کرمی سرنوشت

سایر آهنگ های روح الله کرمی

آخرین آهنگ روح الله کرمی

برچسب ها

توضیحات

سرنوشت از روح الله کرمی غوغا به پا می کند!

کارهای روح الله کرمی شامل آهنگ جدید سرنوشت تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید روح الله کرمی یعنی آهنگ سرنوشت در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ سرنوشت، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. سرنوشت راهکار بی بدیل روح الله کرمی، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران روح الله کرمی و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ سرنوشت موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ سرنوشت شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ سرنوشت برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ سرنوشت به عبارتی معجزه جدید روح الله کرمی است. آهنگ سرنوشت خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از روح الله کرمی است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ سرنوشت مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ سرنوشت تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ سرنوشت می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ سرنوشت راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...