پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ روح الله خداداد نفسیم

دانلود آهنگ روح الله خداداد نفسیم

دانلود آهنگ روح الله خداداد نفسیم

دانلود آهنگ جدید روح الله خداداد به نام “نفسیم” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Ruhallah Khodadad – Nafasim In The GolsarMusic

دانلود آهنگ روح الله خداداد نفسیم

روح الله خداداد نفسیم

♩♬سئویرم سنی دونیالار قدر گوزلرین گئلیپ رویاما گئجلر♪♭

♩♬دئنن او گوزدن کیمده آخی وار بیر عمور گوزلرینه باخماغ اولار♪♭

آهنگ نفسیم روح الله خداداد

♩♬نفسیم جانیم نازلی جیرانیم نئجه قلبیم یریندن اویناماسین♪♭

دانلود آهنگ روح الله خداداد نفسیم

♩♬منیم الله اونا گوزلرینده نه وار من بله گوزلرین الام قاداسین♪♭

♩♬سنه چاتسین بو سوزوم نه گوزلسن نفسیم بله گوزدن آخی وار کیمین یاریم♪♭

♩♬ساعاتیم دقیقه لریم قوربانام نازلی پری سوزلری بال دوداغین شیرین یاریم♪♭

روح الله خداداد نفسیم

سایر آهنگ های روح الله خداداد

آخرین آهنگ روح الله خداداد

برچسب ها

توضیحات

نفسیم ، معجزه جدید روح الله خداداد

آهنگ جدید و زیبای نفسیم ثابت کرد که روح الله خداداد میتواند موفقیت های چشمگیر دیگری را در عرصه خوانندگی کسب کند و در کنار آن، هم نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم طرفداران خود را راضی نگه داشته باشد. آهنگ نفسیم از روح الله خداداد کولاک به پا کرده است و شما می توانید آن را در گوشه گوشه شهر و مهمانی ها گوش کنید. به شما اطمینان می‌دهم که می توانید فضای خاطره انگیزی با آهنگ نفسیم در کنار دوستانتان، تجربه کنید. هر کجا باشید، از زمانی که سوار اتومبیل خود هستید تا زمانی که در یک رستوران در کنار دوستان خود شام سرو می کنید، آهنگ نفسیم میتواند حس و حال یک تم رمانتیک را برای شما بیافریند. آهنگ نفسیم از جمله بهترین کارهای روح الله خداداد است. ملودی زیبا شعر اصیل و تکنیک منحصر به فرد روح الله خداداد ، آهنگ نفسیم را به اثری جاودانه تبدیل کرده است. خاص بودن این اثر، توانایی در خلق خارق‌العاده لحظات بسیار زیبا برای شنونده اش است. انتظار می رود تا رکورد آهنگ و تعداد دانلود آن در سطح اینترنت شکسته شود. به موسیقی که در آن به کار برده شده است اعتماد کنید، زیرا به جرات می گویم لحظات شادی را با این آهنگ در پیش رو خواهید داشت.

هر آنچه را که بخواهید فضای زیبا و احساسی آهنگ نفسیم به شما هدیه می دهد، لحظاتی که آن را هیچ جای دیگر با هیچ آهنگ دیگری تجربه نکرده و نخواهید کرد. برای دانلود این آهنگ شک نکنید. با شنیدن این آهنگ نه تنها برای خود خاطره سازی می کنید بلکه به این نتیجه می رسید که می‌توان برای لذت بردن بیشتر از آن با دوستانتان اجرای زنده آن را توسط روح الله خداداد روی سن تجربه کنید.پیشنهاد می کنم زمان را از دست ندهید، آهنگ نفسیم از روح الله خداداد را دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...