پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ رضا صادقی یچی بگم

دانلود آهنگ رضا صادقی یچی بگم

دانلود آهنگ رضا صادقی یچی بگم

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام یچی بگم با صدای رضا صادقی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download Music “Reza sadeghi” In The Name Of “Ye Chi Begam” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ رضا صادقی یچی بگم

رضا صادقی یچی بگم

کی جز من همیشه باهاته دیوونه

کی جز من قدر اون چشمارو میدونه

متن آهنگ یچی بگم رضا صادقی

کی آخه واسه ی دیدنت بیتابه

خوشبختم تا نور چشمان بهم میتابه

دانلود آهنگ رضا صادقی یچی بگم

یچی بگم تو نباشی من میریزم بهم

تو نباشی من میمیره دلم نبودنت پیشم میشه مشکلم

یچی بگم راستش حریف این دل لاکردار نمیشم

رضا صادقی یچی بگم

سایر آهنگ های رضا صادقی

آخرین آهنگ رضا صادقی

برچسب ها

توضیحات

شاخصه گرانبهایی همچون تجربه را در آهنگ یچی بگم از رضا صادقی به هیچ وجه نمی توان موضوعی سطحی دید و نمی توان نگاهی گذرا به ان داشت. تجربیات گذشته رضا صادقی به کمک او آمده اند تا او را در خلق اثری بی نظیر همچون یچی بگم، یاری کنند. یچی بگم وب سایت های فندوم های رضا صادقی را زیرو رو کرده است. یک آهنگ خاطره ساز می خواهید؟ یچی بگم از رضا صادقی در خدمت شماست! می توانید بهترین لحظات عاشقانه خود را با این شاهکار رقم بزنید. حتما یچی بگم را با دوستانتان و کسی که عاشقش هستید هم رسانی کنید تا آنها نیز از این موسیقی لطیف و خواستنی لذت ببرند. از مهم ترین ویژگی های یچی بگم این است که بسیار بدیع و نو است و می توان ادعا کرد نظیر آن را قبلا نشنیده اید. همین نو بودن یچی بگم باعث تسخیر قلب ها شده است. رضا صادقی گفته است که بسیار مهم بوده است که شنونده در عین اینکه با یک اثر کاملا نو و بدیع رو به رو می شود، باید بتواند در عین حال از گذراندن لحظات با آن احساس آرامش کند.

او تاکید کرده است که آهنگ یچی بگم با شنونده صمیمی است و هیچ نوع غریبگی با مخاطب خود ندارد. با این اوصاف یچی بگم نوعی دوگانگی زیبا و زیرکانه ایجاد کرده است. این آهنگ از رضا صادقی در عین صمیمیت و ایجاد نوعی حس آشنایی با مخاطب، در نوع خود منحصر به فرد و جدید است. رضا صادقی خود ازعان می کند که از تکرار بیزار است، حتی اگر آن آهنگ تکراری بسیار مورد اقبال عمومی قرار گیرد. این پارادوکس یا دوگانگی در آهنگ یچی بگم بی نظیر است. فکر می کنید می توانید نمونه آن را پیدا کنید؟ دست کم در میان آثار هم نسلان رضا صادقی، به ندرک می توان همچین سطحی از ذوق هنری و حساسیت را دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...