پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ رضا صادقی خداحافظ

دانلود آهنگ رضا صادقی خداحافظ

دانلود آهنگ رضا صادقی خداحافظ

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام خداحافظ با صدای رضا صادقی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Reza Sadeghi – Khodahafez In The GolsarMusic

دانلود آهنگ رضا صادقی خداحافظ
رضا صادقی خداحافظ

خداحافظ که گاهی عشق پلی سمت رهایی نیست

که مردن هم واسه عاشق به معنای جدایی نیست

متن آهنگ خداحافظ رضا صادقی

خداحافظ که گاهی درد علاجش بغض و آتیشه

کی گفته که غم آدم با اشک و گریه کم میشه

لالا لالا گل بادوم لالا لالا بخواب آروم لالا لالا گل پونه همه دنیا یه زندونه

دانلود آهنگ رضا صادقی خداحافظ

با لبخندت دلم میرفت تنم غرق جنون میشد

مث باغی که تو بارون به آرومی جوون میشد

کجا رفتی چرا رفتی

خداحافظ که از عشقت همین دلتنگی میمونه

تقاص خاطره داشتن همین حال پریشونه

خداحافظ که تنهایی غمش دور از تصور بود

خداحافظ که این تقدیر چقد از ما دلش پر بود

لالا لالا گل بادوم لالا لالا بخواب آروم لالا لالا گل پونه همه دنیا یه زندونه

رضا صادقی خداحافظ

سایر آهنگ های رضا صادقی

آخرین آهنگ رضا صادقی

برچسب ها

توضیحات

خداحافظ ، شاهکار بی نظیر رضا صادقی

خداحافظ یک آهنگ ضبط شده توسط رضا صادقی است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ خداحافظ به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه رضا صادقی یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ خداحافظ با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران رضا صادقی رو به رو شود. رضا صادقی بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ خداحافظ ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ خداحافظ افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت رضا صادقی باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر رضا صادقی معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ خداحافظ قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای خداحافظ را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...