پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ داوود یونسی تنهایی

دانلود آهنگ داوود یونسی تنهایی

دانلود آهنگ داوود یونسی تنهایی

همینک میتوانید با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ فوق العاده زیبا و جذاب از داوود یونسی با 2 کیفیت اصلی به نام تنهایی

Download New Music ♪ Davood Younesi – Tanhaei In The GolsarMusic

دانلود آهنگ داوود یونسی تنهایی

داوود یونسی تنهایی

♩♬بغضی تو گلومه هوای گریه داره♪♭

♩♬شونه هام جای زخم تازه ای نداره♪♭

متن آهنگ تنهایی داوود یونسی

♩♬خنجر نارفیق قلبمو کرده پاره♪♭

منو تنهایی و شب های پر درد و ترس♪♭

♩♬منو تنهایی و بالی شکسته♪♭

♩♬بشکنه ای روزگار برام نذاشتی نفس♪♭

دانلود آهنگ داوود یونسی تنهایی

♩♬روزگار از غمات حالم خرابه خراب♪♭

♩♬تو و نامردیا دنیامو کردی سراب♪♭

♩♬هی بسوزی فلک فقط عذابی عذاب♪♭

منو تنهایی و شب های پر درد و ترس♪♭

♩♬منو تنهایی و بالی شکسته♪♭

♩♬بشکنه ای روزگار برام نذاشتی نفس♪♭

داوود یونسی تنهایی

سایر آهنگ های داوود یونسی

آخرین آهنگ داوود یونسی

برچسب ها

توضیحات

تنهایی فوق العاده عشق از داوود یونسی

داوود یونسی هر چه که می خواسته است را درو کرده است. از تمام دوستداران دنیای پاپ گرفته تا امتیاز بسیار بالای منتقدین به آهنگ فوق العاده و بی رقیب تنهایی. او همه این موارد را از آن خود کرده است. از عوامل برتری فوق‌العاده داوود یونسی و آهنگ تنهایی نسبت به کارهای قبلی اش را می توان تمرکز بسیار زیاد روی نحوه اجرای تنهایی برشمرد. البته در کنار این مسئله داوود یونسی نقش سرایش شعر، تیم ضبط آهنگ و تلاش شبانه روزی خود را در کنار حساسیت فوق العاده اش به خاطر مخاطبین پروپاقرص خود بی تاثیر نمی داند. او معتقد است آهنگی همچون آهنگ تنهایی و استقبال طوفانی از آن می تواند در درجه اول توجه زیاد به مخاطب بوده باشد. برای ارائه تنهایی تمام تلاش ها شده است تا به ذائقه مخاطبین در بالاترین سطح توجه ویژه‌ای شود. طرفداران و فن پیج های داوود یونسی در کنار ارائه آهنگ تنهایی نظرات خود را ارائه کردند. تقریباً در در بیشتر موارد استقبال بسیار فوق‌العاده‌ای از آهنگ تنهایی دیده شده است. داوود یونسی برخلاف دیگر خوانندگان که به دلیل ارائه برخی کارها، شاید دوره های ریزش مخاطب را تجربه کرده باشند، با تنهایی به طرز باورنکردنی اوج گرفته و دست نیافتنی شده است. منتقدین تنهایی را از برجسته ترین کارهای داوود یونسی در حیطه آهنگ پاپ معرفی کردند.

تنهایی آهنگی است که برند داوود یونسی روی آن است و کاری بسیار فوق‌العاده از آب درآمده است. از این بابت باید با دقت تنهایی را قضاوت کرد زیرا با جزئی نگری بسیار زیادی توسط داوود یونسی ارائه شده است. این آهنگ جزوه پر دانلود ترین آهنگ های داوود یونسی شده است و توانسته تا جایگاهی ویژه برای این خواننده جوان کشورمان دست و پا کند همه معتقدند که تنهایی، داوود یونسی را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...