پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ داوود بوستانی پیرهن عشق

دانلود آهنگ داوود بوستانی پیرهن عشق

دانلود آهنگ داوود بوستانی پیرهن عشق

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون داوود بوستانی عزیز به نام “پیرهن عشق” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download Music “Davoud Boostani” In The Name Of “Pirhane Eshgh” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ داوود بوستانی پیرهن عشق
داوود بوستانی پیرهن عشق

♪♭♪♭بعد تو من حسی اصن به دریا ندارم بیا پیشم منو با غم تنها نذارم♪♭

♪♭تورو کم داره دلم دوست داره بدجورى هواتو کرده دلِ بیچاره♪♭

متن آهنگ پیرهن عشق داوود بوستانی

♪♭نذار عاقل شم از عشق تو غافل شم اخ چقدر دلم میخواد دریا شی ساحل شم♪♭

♪♭دلتنگ توام این درد و یه کاری کن برگرد به دلم بیا آبرودارى کن♪♭

دانلود آهنگ داوود بوستانی پیرهن عشق

♪♭من بی تو برم کجا که این شبا با خیالت نشه فردا♪♭

♪♭تو بیاى ماه و میدوزم به شبات خنده رو خودم میذارم رو لبات♪♭

♪♭پیرهن عشق تو پهن کن رو بند دلم من حال خراب و جمع کن اخ تنگ دلم♪♭

داوود بوستانی پیرهن عشق

سایر آهنگ های داوود بوستانی

آخرین آهنگ داوود بوستانی

برچسب ها

توضیحات

بازگشت داوود بوستانی با آهنگ پیرهن عشق

فضای زیبای آهنگ پیرهن عشق قلب تمام طرفداران داوود بوستانی را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ پیرهن عشق را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط داوود بوستانی و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ پیرهن عشق برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ پیرهن عشق از داوود بوستانی باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که داوود بوستانی را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ پیرهن عشق بسیار باورنکردنی است. طرفداران داوود بوستانی از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ پیرهن عشق تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ پیرهن عشق را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ پیرهن عشق در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ پیرهن عشق به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که داوود بوستانی تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ پیرهن عشق بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ پیرهن عشق به کمک داوود بوستانی آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ پیرهن عشق تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...