پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حمید خزاعی مادر

دانلود آهنگ حمید خزاعی مادر

دانلود آهنگ حمید خزاعی مادر

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “مادر” با صدای معروف حمید خزاعی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download New Music ♪ Hamid Khazaei – Madar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ حمید خزاعی مادر

حمید خزاعی مادر

♪♭عشق آن است که لالایی تو در گوشم♪♭

♪♭همچو مجنونم در تاب و تبت میجوشم♪♭

متن آهنگ مادر حمید خزاعی

♪♭چند قاشق دل خوش چند پیمانه غزل♪♭

♪♭دست پختی است که از طعم خوشش♪♭

♪♭مادرانه چون غمی بود لبخند زدی♪♭

♪♭چینی شکسته قلب مرا بند زدی♪♭

دانلود آهنگ حمید خزاعی مادر

♪♭تلخی ثانیه های غم و اندوه مرا♪♭

♪♭با تو دل را به دل غم زده مرهم بکند♪♭

♪♭خنده را چانشی زاعقه غم بکند♪♭

♪♭زندگی را بپزیرم ساده باشم ♪♭

♪♭نمک و چانشی ♪♭

حمید خزاعی مادر

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های حمید خزاعی

آخرین آهنگ حمید خزاعی

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ مادر از حمید خزاعی به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی حمید خزاعی به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله حمید خزاعی در آهنگ مادر تجلی پیدا کرده است. حمید خزاعی از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید مادر زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری حمید خزاعی در آهنگ مادر شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی مادر نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده مادر توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به مادر و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران حمید خزاعی از او دارند. به عبارتی مادر، مادر رویای حمید خزاعی برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه حمید خزاعی در آهنگ مادر عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام حمید خزاعی در مادر، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ مادر به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...