پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حمیدرضا بابایی بخت سیاه

دانلود آهنگ حمیدرضا بابایی بخت سیاه

دانلود آهنگ حمیدرضا بابایی بخت سیاه

همینک میتوانید با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ فوق العاده زیبا و جذاب از حمیدرضا بابایی با 2 کیفیت اصلی به نام بخت سیاه

Download Music “Hamidreza Babaei” In The Name Of “Bakhte Siah” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ حمیدرضا بابایی بخت سیاه

حمیدرضا بابایی بخت سیاه

یارمو یارگش منمو یادگش تا کی بسازم با ای دنیا و سازگش

امشو از اون شواس محلدان رو هواس هرکی که گفت چیزه بگو سر تو دعواس

آهنگ بخت سیاه حمیدرضا بابایی

دانلود آهنگ حمیدرضا بابایی بخت سیاه

نگفتی ای شیته سویل شهر بهم میریزه هرجوری که باشه تاوانشه میگیره

حمیدرضا بابایی بخت سیاه

سایر آهنگ های حمیدرضا بابایی

آخرین آهنگ حمیدرضا بابایی

برچسب ها

توضیحات

بخت سیاه را از حمیدرضا بابایی بشنوید

بالاخره انتظارها به سر آمد و شما می توانید صدای زیبا و جادویی خواننده مورد علاقه تان حمیدرضا بابایی را بار دیگر با آهنگ بخت سیاه بشنوید. مطمئن باشید از این آهنگ آنقدر استقبال می شود که تبدیل به پای ثابت رادیو جوان خواهد شد. به طوری که آهنگ بخت سیاه بارها و بارها به خواست شنونده ها و طرفداران حمیدرضا بابایی پخش خواهد شد. به شما این اطمینان را می دهم که متن پر احساس آهنگ بخت سیاه شما را وادار می کند تا حتی اگر طرفدار دابسمش نباشید وسوسه می شوید یک ویدیو کلیپ در حالی که آهنگ بخت سیاه را همخوانی می کنید از خود تهیه کنید و با دوستانتان به اشتراک می گذارید. متن آهنگ باعث می‌شود خجالت را کنار بگذارید و بخواهید شما هم در این فضای احساسی که آهنگ برایتان ایجاد کرده است سهمی داشته باشید. از هفته اولی که این آهنگ به بازار راه پیدا کرد استقبال از آن همگان از جمله خود حمیدرضا بابایی را شگفت زده کرده است.شگفتی سازی این آهنگ برای کسانی که با کار قوی این خواننده، تکنیک جادویی در شعر، گوش نوازش بودن کارهای او آشنایی دارند، مسئله ای غریب به حساب نمی آید. آهنگ بخت سیاه به شکل معجزه گونه ای آغاز می شود، ابتدا تصور می کنید با یک فضای تاریک مواجه هستید اما به یکباره نور امید در طول گوش دادن به این آهنگ خود را نمایان می کند.

هوشمندانی که خواننده در انتقال احساسات به خرج داده با تکنیک و موسیقی فوق العاده، عاشقانه ای رویایی از آهنگ بخت سیاه ساخته است. باید به حمیدرضا بابایی تبریک گفت که این آهنگ در همان هفته اول فروش بسیار زیادی داشته است. با توجه به این شاهکار از حمیدرضا بابایی رقبا کار بسیار سختی برای تصاحب قلب مخاطبین موسیقی پاپ خواهند داشت. آهنگ بخت سیاه توانست رکورد خود حمیدرضا بابایی را در چند سال اخیر در بازار فروش بشکند و این به خودی خود یک رکورد برای او محسوب می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...