پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حسین صفامنش بی وفا

دانلود آهنگ حسین صفامنش بی وفا

دانلود آهنگ حسین صفامنش بی وفا

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت بی وفا از حسین صفامنش عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 )

Download New Music ♪ Hossein Safamanesh – Bi Vafa In The GolsarMusic

دانلود آهنگ حسین صفامنش بی وفا
حسین صفامنش بی وفا

نام دلت کردمه آو چنی بکیشم عذاو

خمت بیسه بارم سوزه شیرین نازارم

متن آهنگ بی وفا حسین صفامنش

اشکد رشیاسه گیانم دل پر خمو پر ژانم

دانلود آهنگ حسین صفامنش بی وفا

سیر بکه روژگارم ای دلبر و دلدارم

عه هاوارو عه هاوار یسه دی مه دمر بار

تاگه نیوینه یارم گله ی دما نمارم

حسین صفامنش بی وفا

سایر آهنگ های حسین صفامنش

آخرین آهنگ حسین صفامنش

برچسب ها

توضیحات

حسین صفامنش با انتشار بی وفا تبدیل به یک پدیده شده است. یکی از برجسته ترین کارهای چند سال اخیر بعد از مدت ها تاخیر از خواننده محبوب این روزها، حسین صفامنش ارائه شده است. عاشقانه حسین صفامنش توانسته است تمام چشم ها را با بی وفا به خود خیره کند و توانایی او را به رخ بکشد. او هر آنچه که باید برای یک عاشقانه با کیفیت در نظر گرفت را با بی وفا به همگان عرضه داشته است. آهنگ بی وفا تمام قلب ها را تسخیر کرده است، حسین صفامنش خود نیز به این موضوع در عین فروتنی معتقد است. به نظر می رسد موسیقی پاپ با داشتن چند خواننده مصمم همچون حسین صفامنش، علی رغم رکود چند سال اخیر بتواند از نظر محبوبیت و فروش تکانی به خود بدهد، هرچند با در نظر گرفتن خالی بودن عرصه، تنها حسین صفامنش و آهنگ بی وفا هستند که می تازند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند. بدون شک حسین صفامنش یکی از محبوب ترین خوانندگان چند سال اخیر است و بی وفا نیز از بهترین آثار او و موسیقی پاپ در این برهه زمانی به شمار میرود. اما برای بسیاری از افراد و حتی طرفداران دو آتشه او سوال شده است، که چرا او در چنین جایگاهی قرار گرفته است؟

راستش از نظر کارشناسان موسیقی پاپ این را باید در زیرکی و تکنیک هنری بالای حسین صفامنش جستجو کرد. توانایی حسین صفامنش، طی سال های فعالیت هنری او قدم به قدم افزایش یافت و با بی وفا به بالاترین میزان خود رسید. دقت و حساسیت او در انتخاب همکارانی کارکشته که همانند او برای ارائه کارهای هنری نکته سنج و حساس بودند، خیلی وقت ها از سقوط او همچون دیگر رقبا جلوگیری به عمل آورده است. البته استعداد ذاتی حسین صفامنش نیز در این میان نقش پر رنگی ایفا کرده است تا بتوان تجلی حس هنری او را در قطعه ای همچون آهنگ بی وفا دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...