پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حامد صبوری یالان

دانلود آهنگ حامد صبوری یالان

دانلود آهنگ حامد صبوری یالان

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت یالان از حامد صبوری عزیز با برترین کیفیت ( 320 )

Download New Music ♪ Hamed Sabouri – Yalan In The GolsarMusic

دانلود آهنگ حامد صبوری یالان

حامد صبوری یالان

آهنگ یالان حامد صبوری

دانلود آهنگ حامد صبوری یالان

حامد صبوری یالان

سایر آهنگ های حامد صبوری

آخرین آهنگ حامد صبوری

برچسب ها

توضیحات

آهنگ یالان ، شاهکار جدید از حامد صبوری

حامد صبوری، خواننده جوان و رکوردشکن این سال هاست که آهنگ یالان را به مخاطبین خود و دنیای موسیقی هدیه کرده است. بیایید بابت این شاهکار به او و تمام کسانی که به او ایمان داشتند تبریک بگوییم. آهنگ یالان، شاهکاری زیباست که سلیقه نسل جوان را در اولویت خود قرار داده است. حامد صبوری خواننده کار درست و پرطرفدار کشورمان این روزها کولاک به پا کرده است و آهنگ یالان از او نقل محافل موسیقی شده است. حامد صبوری روی دیگری از استعداد و توانایی خود را نشان داده است و دقیقا همان چیزی که طرفداران از او انتظار داشته اند را ارائه داده است. حامد صبوری توانسته است علاوه بر طرفداران همیشگی خود دیگر علاقه مندان به سبک پاپ را هم به خود جذب کند، کاری که از خواننده های دیگر در این سطح ساخته نیست. حامد صبوری با آهنگ یالان، معجزه داشتن صدایی زیبا و گیرا را به نمایش گذاشته است. صدای حامد صبوری هدیه ای است که هر کسی در این صنعت از آن برخوردار نیست. طرفداران آهنگ یالان از حامد صبوری معتقدند که این آهنگ طوفان به پا کرده است و یک تازه عرصه موسیقی این روزهاست. آنها معتقد اند که هیچکس آهنگی در سطح کیفیت آهنگ یالان تا مدتها ارائه نخواهد داد.

یکی از جنبه های کارهای این خواننده جوان به خصوص یالان، رعایت تکنیک از سطح سرودن شعر تا موسیقی و اجرای آن است که طبیعتاً این اثر را متمایز از آهنگ های محبوب این روزها کرده است. رقابت سختی با این خواننده جوان در جریان است زیرا همه می کوشند تا کیفیتی در حد و اندازه یالان ارائه دهند. نظر طرفداران حامد صبوری و منتقدان این معتقد است که کیفیت کار او و به خصوص یالان مرزهای انتظارات از این خواننده را جابجا کرده است. عامل محبوبیت این اثر جدید همین نوآوری است. تمام طرفداران این هنرمند دوست داشتنی، به یکدیگر نوید رسیدن این شاهکار فوق العاده را از مدت‌ها قبل داده بودند. این شما و این یالان دوست داشتنی از حامد صبوری

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...