پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ بیگ باب ببخش

دانلود آهنگ بیگ باب ببخش

دانلود آهنگ بیگ باب ببخش

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام ببخش با صدای بیگ باب را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Big Bob – Bebakhsh In The GolsarMusic

دانلود آهنگ بیگ باب ببخش

بیگ باب ببخش

ببخش اگه هنوز پام کج میره اگه داد میزنم مغزم ردمیده

ببخش اگه کبوده صورتت دسته خودم نیست یهو دستم میره

متن آهنگ ببخش بیگ باب

برید دیگه نمیگم کی رفت تهش برو داد بزن بگو شکستمش

کاش میشد فقط مال من باشه کاش میشد اصلا به خودم میبستمش

من همون که ته نخندیدنه همه جا رفت هیجا نفهمیدنش

دانلود آهنگ بیگ باب ببخش

همونکه بیست چاری تو فکر میره بهت میگن معلوم نی طرف چی زده

این خیابونا متر به مترش خاطر داری بام حیفه فید شه نه

میخاستی تموم کنیو باهات حالم خوب بود دلم میخاست هی کشش بدم

آخ بری از یادم چی میشه هیشکی برات من واقعا نمیشه

با کلی شوق برات کادو میخریدم بی تفاوت میزدی تو حالم که چی شه

بیگ باب ببخش

سایر آهنگ های بیگ باب

آخرین آهنگ بیگ باب

برچسب ها

توضیحات

ببخش، شاهکاری از بیگ باب

جای تعجب ندارد اگر بهترین آهنگی که امسال توسط بیگ باب ارائه شده را آهنگ ببخش نامید، چون این آهنگ هم قلب طرفداران را ربوده است هم فروش بسیار زیادی در سطح آثار تاپ این سال‌ها تجربه کرده است. آهنگ ببخش از بیگ باب در صدر اخبار هنری این روزها قرار گرفته است. آهنگ ببخش از بیگ باب جز بهترین آهنگ های سه ماهه اول سال جدید بوده است. بسیاری افراد سفرهای نوروزی و تعطیلات خود را با این آهنگ تجربه کردند و ویدیوهای خاطره انگیزی از این آهنگ در حالی که خود و خانواده هایشان در آن حضور داشته اند، تهیه کرده و در اینترنت به اشتراک گذاشته اند. آهنگ ببخش از بیگ باب به دلیل استقبال انفجاری که از آن شده است بسیار محبوب تر از دیگر آهنگ های پاپ سال های اخیر ظاهر شده است. منتقدین معتقدند که رعایت کردن تمام فاکتورهای مورد نیاز برای یک اثر محبوب موجب شده است تا فروش این آهنگ بسیار زیاد و بی رقیب بوده و افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند. تم و ریتم این آهنگ به اضافه ملودی گوش نواز، در کنار موسیقی زیبا و صدای خاطر انگیز بیگ باب، ببخش را به نمونه ای ارزشمند از از آثار پاپ این سال‌ها بدل ساخته است.

پیشنهاد استفاده از این آهنگ به عنوان آهنگ زمینه ویدیوهای مخصوص مراسم عروسی نیز بسیار در میان طرفداران و هر کس که از این آهنگ خوشش آمده است دیده می شود. پر بیراه نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم آهنگ ببخش محبوب ترین اثر این سالهاست. طرفداران بیگ باب، ببخش را لایق دریافت عنوان آهنگ برگزیده سال می دانند زیرا این آهنگ باعث شده تا دایره طرفداران این خواننده جوان گسترده تر از قبل شود و افراد بیشتری دنبال کننده فن پیج های این خواننده شوند. ببخش آهنگی است که در سطح کشور غوغا به پا کرده است و باعث شده بسیاری از افراد خواهان کار با این خواننده جوان شوند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...