پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ بهرام فرداد نفس

دانلود آهنگ بهرام فرداد نفس

دانلود آهنگ بهرام فرداد نفس

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از بهرام فرداد با عنوان “نفس” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download Music “Bahram Fardad” In The Name Of “Nafas” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ بهرام فرداد نفس

بهرام فرداد نفس

♩♬مث چشات نیس چیزی نگو هیس♪♭

♩♬تو اصن حرف نداری بحثی که توش نیس♪♭

متن آهنگ نفس بهرام فرداد

♩♬شیرین زبونی واسم بمونی♪♭

♩♬میشه آروم بشینی آتیش نسوزونی♪♭

♩♬چش تو بلده خودشو وسط دل ادم خوب جا کنه♪♭

♩♬اسم تو قسمه محکمه دلمه سند واسم هرجا شده♪♭

♩♬نفس بیا دوتایی بگیریم یه عکس♪♭

دانلود آهنگ بهرام فرداد نفس

♩♬میخوام بذارمش تو قاب عکس♪♭

♩♬یادگاریمونه همیشه بمونه من و تو دوتایی دست تو دست♪♭

♩♬دلو سپردم دست تو شد وصل تو دل بست به تو♪♭

♩♬میدونم پیشت جاش امنه خب♪♭

♩♬دل چیه جونمو میدم واسه صورت بی نقص تو♪♭

♩♬واسه چشمات نیست چیزی نگو هیس♪♭

بهرام فرداد نفس

سایر آهنگ های بهرام فرداد

آخرین آهنگ بهرام فرداد

برچسب ها

توضیحات

نفس، شاهکاری از بهرام فرداد

جای تعجب ندارد اگر بهترین آهنگی که امسال توسط بهرام فرداد ارائه شده را آهنگ نفس نامید، چون این آهنگ هم قلب طرفداران را ربوده است هم فروش بسیار زیادی در سطح آثار تاپ این سال‌ها تجربه کرده است. آهنگ نفس از بهرام فرداد در صدر اخبار هنری این روزها قرار گرفته است. آهنگ نفس از بهرام فرداد جز بهترین آهنگ های سه ماهه اول سال جدید بوده است. بسیاری افراد سفرهای نوروزی و تعطیلات خود را با این آهنگ تجربه کردند و ویدیوهای خاطره انگیزی از این آهنگ در حالی که خود و خانواده هایشان در آن حضور داشته اند، تهیه کرده و در اینترنت به اشتراک گذاشته اند. آهنگ نفس از بهرام فرداد به دلیل استقبال انفجاری که از آن شده است بسیار محبوب تر از دیگر آهنگ های پاپ سال های اخیر ظاهر شده است. منتقدین معتقدند که رعایت کردن تمام فاکتورهای مورد نیاز برای یک اثر محبوب موجب شده است تا فروش این آهنگ بسیار زیاد و بی رقیب بوده و افراد بسیار زیادی را به خود جذب کند. تم و ریتم این آهنگ به اضافه ملودی گوش نواز، در کنار موسیقی زیبا و صدای خاطر انگیز بهرام فرداد، نفس را به نمونه ای ارزشمند از از آثار پاپ این سال‌ها بدل ساخته است.

پیشنهاد استفاده از این آهنگ به عنوان آهنگ زمینه ویدیوهای مخصوص مراسم عروسی نیز بسیار در میان طرفداران و هر کس که از این آهنگ خوشش آمده است دیده می شود. پر بیراه نگفته‌ایم اگر ادعا کنیم آهنگ نفس محبوب ترین اثر این سالهاست. طرفداران بهرام فرداد، نفس را لایق دریافت عنوان آهنگ برگزیده سال می دانند زیرا این آهنگ باعث شده تا دایره طرفداران این خواننده جوان گسترده تر از قبل شود و افراد بیشتری دنبال کننده فن پیج های این خواننده شوند. نفس آهنگی است که در سطح کشور غوغا به پا کرده است و باعث شده بسیاری از افراد خواهان کار با این خواننده جوان شوند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...