پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ بهتاش نیکراه مو خرمایی

دانلود آهنگ بهتاش نیکراه مو خرمایی

دانلود آهنگ بهتاش نیکراه مو خرمایی

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت مو خرمایی از بهتاش نیکراه عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Behtash Nikrah – Mo Khormayi In The GolsarMusic

دانلود آهنگ بهتاش نیکراه مو خرمایی

بهتاش نیکراه مو خرمایی

تره من هر شب دینم خواب میان

تا که شم عشقه پیچ و تاب میان

متن آهنگ مو خرمایی بهتاش نیکراه

تی موی رها ببوسته شانه سر

پر گیره باده امرا آد او در

دانلود آهنگ بهتاش نیکراه مو خرمایی

موخرمایی مو خرمایی

آخر مره کوشه تی رافایی

موخرمایی مو خرمایی

آخر مره کوشه تی رافایی

بهتاش نیکراه مو خرمایی

سایر آهنگ های بهتاش نیکراه

آخرین آهنگ بهتاش نیکراه

برچسب ها

توضیحات

بهتاش نیکراه عشق را برای شما مو خرمایی می کند!

آهنگ مو خرمایی بسیار شاعرانه است و دانستن پیشینه کارهای دیگر خواننده آن یعنی بهتاش نیکراه، درک آن را از منظر احساسی بسیار آسان‌تر می‌کند. متن آهنگ به گونه ای است که با وجود اینکه دو نفر از دو دنیای احساسی متفاوت هستند، این رابطه عاشقانه و تفاوت هایشان را می‌پذیرند. عاشقانی که یکی سرد است اما عاشق، دیگری آتشین و بی قرار! شاید فکر کنید که سبک پاپ محبوب بخش‌هایی از جامعه ماست اما آهنگ مو خرمایی از بهتاش نیکراه توانسته است با غنایی که دارد طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب کند. درک آهنگ مو خرمایی کار سختی نیست، بهتاش نیکراه مستقیما شما را به عاشق شدن دعوت می کند. آهنگ مو خرمایی آنقدر بی نظیر و احساسی است که شاید نتوانید هیچ آهنگ دیگری را تا مدت ها مانند آن پیدا کنید. این آهنگ را می توانید در هر موقعیت گوش داهید و هیچ وقت از تم و زیبایی آن خسته نشوید. کاری که از هر خواننده ای ساخته نیست. تجربه ای دلپذیر همراه با آهنگ مو خرمایی در کافه های آرام در قلب شهر یا سوار بر ماشین در جاده های شمال کشور، یا هر جایی که می توانید آرامش را تجربه کنید منتظر شماست. آرامشی که آهنگ مو خرمایی به شما می دهد چیزی نیست که هر آهنگی از پس آن بر بیاید.

اینجاست که منتقدین یک صدا بهتاش نیکراه و آهنگ مو خرمایی از او را ستایش کرده اند. به عبارت دیگر، این یک آهنگ عاشقانه معمولی نیست. بر اساس اشعار، آنچه که بهتاش نیکراه به احتمال زیاد به آن اشاره می کند، مفهوم عشقی است که خواننده می خواهد مخاطب هم ماننده او حس کند، یعنی به اصطلاح، احساسات روحی او به وسیله آهنگ مو خرمایی به مخاطب نزدیک شود. آهنگ مو خرمایی از بهتاش نیکراه به گونه ای است که مخاطب عمیقا درک می کند داستان عشق دو فرد از دو دنیای متفاوت چگونه است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...