پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ بروان بند عاشق شهر

دانلود آهنگ بروان بند عاشق شهر

دانلود آهنگ بروان بند عاشق شهر

دانلود آهنگ جدید بروان بند به نام “عاشق شهر” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Barvan Band – Asheghe Shahr In The GolsarMusic

دانلود آهنگ بروان بند عاشق شهر

بروان بند عاشق شهر

من هموم دیوونه عاشقه شهرم

که به جز تو با همه ادما قهرم

متن آهنگ عاشق شهر بروان بند

هیشکی جز تو پا نزاشته توی قلبم نه

باتو شیرینم واسه بقیه زهرم

این دلی که که رفته تو دلتنگیه عشق

قبله تو اصن نمیدونست چیه عشق

قبله تو این دل اصن عاشق نبود نه

چشاتو دیدو فهمید چه رنگیه عشق

کناره این روانی باش خیالتم راحت

دانلود آهنگ بروان بند عاشق شهر

دلت بگیره شهرو میریزم بهم واست

به ابروهای خوشگلت بگو نرن تو هم

من اینجا واستادم خودم پشتت مثه کوهم

میریم یه جایی که فقط دوتایمون باشیم

من میکشم تصویرو تو سوژه نقاشیم

این زندگی بدون تو مفتم نمی ارزه

دنیا برام کناره تو ارامشه محضه

یه وقتایی که دلتنگی بپیچون کل دنیارو

پاشو بیا نمیشه گفت تو گوشی بعضی حرفارو

بزار ارامشه دستات بریزه تو رگ و خونم

نیای باز خون بپا میشه خودت میدونی دیوونم

بروان بند عاشق شهر

سایر آهنگ های بروان بند

آخرین آهنگ بروان بند

برچسب ها

توضیحات

به راحتی می توان ادعا کرد که عاشق شهر از بروان بند از شاخص ترین آهنگ های ارائه شده توسط این خواننده است. آهنگ عاشق شهر تمام مرزهای مربوط به معیارهای یک اثر نمونه پاپ را جا به جا کرده است، از این رو می توان به گروهی که آفرینش این اثر را به عهده گرفته اند، مخصوصاً بروان بند تبریک گفت. جای امیدواری است که با ارائه عاشق شهر از بروان بند، کارهای بیشتری را از او در این سطح مشاهده کنیم. همین مسئله بسیاری از منتقدین را قانع کرده است که بروان بند سکان دار تغییر در ارائه آهنگ های پاپ با کیفیت فوق‌العاده خواهد بود. جای بسی خوشحالی است که یک الگوی نمونه همچون آهنگ عاشق شهر از بروان بند، شرایط را برای بهبود بازار موسیقی پاپ فراهم کرده است. طرفداران بروان بند بر این باورند که تا مدتها هیچ کاری به اندازه آهنگ عاشق شهر و با این سطح از جذابیت ارائه نخواهد شد، مگر اینکه خود این خواننده کار درست دست به کار شود. تم غالب کارهای بروان بند از نوع عاشقانه و جوان پسند است. اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که عاشق شهر حتی توانسته در میان دیگر قشرهای جامعه و گروه های سنی مختلف جا باز کند، خوش بدرخشد و ماندگار شود.

بابت این موفقیت بزرگ که نتیجه انتشار عاشق شهر برای بروان بند بوده است، باید به او آفرین گفت. با این وجود، دور از ذهن نیست که آرزوی های بزرگی که او برای آینده کاری خود در سر دارد، خیلی زود به حقیقت بپیوندد. تمام آثار بروان بند از نظر طرفدارانش خاص و فوق‌العاده هستند، اما آهنگ عاشق شهر در میان این آثار گل سر سبد و موردی خاص و برگزیده است. اگر به فن پیج های این خواننده جوان سر بزنید، عاشق شهر در بیشتر آنها، در قسمتی جداگانه و در بخش هایلایت برگزیده ها، دیده می شود. همین موضوع می تواند بر توانایی بروان بند در آفرینش آثار بخصوص و ویژه مهر تایید بزند. به همین دلیل، به او بابت داشتن چنین حس ظریفی باید تبریک گفت.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...