پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ایمان کریوند بوه

دانلود آهنگ ایمان کریوند بوه

دانلود آهنگ ایمان کریوند بوه

دانلود آهنگ جدید ایمان کریوند به نام “بوه” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Iman Korivand – Bave In The GolsarMusic

دانلود آهنگ ایمان کریوند بوه
ایمان کریوند بوه

ای بلیط ریشه دارم بردشیر سردیارم

ای بوو شانامه خونم کرپل نیله سوارم

آهنگ بوه ایمان کریوند

بنگ نه دال منی تو رستم زال منی تو

بی تو شوگارم سیاهه افتو مال منی تو

دانلود آهنگ ایمان کریوند بوه

ای کر شیر نر لر ای دلت چی چشمه ها پر

شال تو زائنده روده گیوه ها پاته چغاخور

ای کر بی داک ایرون سربلندی چی ونیزون

هم کلار گپ کله ته هم دویت پاته کارون

ایمان کریوند بوه

سایر آهنگ های ایمان کریوند

آخرین آهنگ ایمان کریوند

برچسب ها

توضیحات

ایمان کریوند عشق را برای شما بوه می کند!

آهنگ بوه بسیار شاعرانه است و دانستن پیشینه کارهای دیگر خواننده آن یعنی ایمان کریوند، درک آن را از منظر احساسی بسیار آسان‌تر می‌کند. متن آهنگ به گونه ای است که با وجود اینکه دو نفر از دو دنیای احساسی متفاوت هستند، این رابطه عاشقانه و تفاوت هایشان را می‌پذیرند. عاشقانی که یکی سرد است اما عاشق، دیگری آتشین و بی قرار! شاید فکر کنید که سبک پاپ محبوب بخش‌هایی از جامعه ماست اما آهنگ بوه از ایمان کریوند توانسته است با غنایی که دارد طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب کند. درک آهنگ بوه کار سختی نیست، ایمان کریوند مستقیما شما را به عاشق شدن دعوت می کند. آهنگ بوه آنقدر بی نظیر و احساسی است که شاید نتوانید هیچ آهنگ دیگری را تا مدت ها مانند آن پیدا کنید. این آهنگ را می توانید در هر موقعیت گوش داهید و هیچ وقت از تم و زیبایی آن خسته نشوید. کاری که از هر خواننده ای ساخته نیست. تجربه ای دلپذیر همراه با آهنگ بوه در کافه های آرام در قلب شهر یا سوار بر ماشین در جاده های شمال کشور، یا هر جایی که می توانید آرامش را تجربه کنید منتظر شماست. آرامشی که آهنگ بوه به شما می دهد چیزی نیست که هر آهنگی از پس آن بر بیاید.

اینجاست که منتقدین یک صدا ایمان کریوند و آهنگ بوه از او را ستایش کرده اند. به عبارت دیگر، این یک آهنگ عاشقانه معمولی نیست. بر اساس اشعار، آنچه که ایمان کریوند به احتمال زیاد به آن اشاره می کند، مفهوم عشقی است که خواننده می خواهد مخاطب هم ماننده او حس کند، یعنی به اصطلاح، احساسات روحی او به وسیله آهنگ بوه به مخاطب نزدیک شود. آهنگ بوه از ایمان کریوند به گونه ای است که مخاطب عمیقا درک می کند داستان عشق دو فرد از دو دنیای متفاوت چگونه است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...