پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ایمان زمان خانیم

دانلود آهنگ ایمان زمان خانیم

دانلود آهنگ ایمان زمان خانیم

شنونده آهنگ جدید ایمان زمان به نام خانیم از رسانه موسیقی گلسارموزیک باشید و این آهنگ را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

دانلود آهنگ ایمان زمان خانیم

Download New Single Track By : Iman ZamanKhanim With Text And Direct Links

ایمان زمان خانیم

آهنگ خانیم ایمان زمان

ایمان زمان خانیم

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های ایمان زمان

آخرین آهنگ ایمان زمان

برچسب ها

توضیحات

بازگشت ایمان زمان با آهنگ خانیم

فضای زیبای آهنگ خانیم قلب تمام طرفداران ایمان زمان را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ خانیم را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط ایمان زمان و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ خانیم برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ خانیم از ایمان زمان باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که ایمان زمان را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ خانیم بسیار باورنکردنی است. طرفداران ایمان زمان از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ خانیم تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ خانیم را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ خانیم در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ خانیم به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که ایمان زمان تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ خانیم بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ خانیم به کمک ایمان زمان آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ خانیم تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...