پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ایلیا ای جی هر دومون

دانلود آهنگ ایلیا ای جی هر دومون

دانلود آهنگ ایلیا ای جی هر دومون

دانلود آهنگ جدید ایلیا ای جی به نام “هر دومون” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Ealia Aj – Har2mon In The GolsarMusic

دانلود آهنگ ایلیا ای جی هر دومون
ایلیا ای جی هر دومون

♩♬ خدایی دمم گرم میشدم غیرتی روش♪♭

♩♬ میگفتش مریضی تو انقد هواتو داشتم♪♭

متن آهنگ هر دومون ایلیا ای جی

♩♬ میگفتم کجا میری شبا توی خونه دعواس♪♭

♩♬ گوش نکردی باز خردادی لجباز♪♭

♩♬ لعنت به روزی که دیدم تورو♪♭

♩♬ لعنت به من که گفتم بمون♪♭

♩♬ نباید میفهمید که عاشقم♪♭

♩♬ پ لعنت بر هر دومون♪♭

دانلود آهنگ ایلیا ای جی هر دومون

♩♬ توقع داشتم بیشتر از این♪♭

♩♬ الان چه انتظاری داری بیشتر از این ازم♪♭

♩♬ الان اوضاعم اینه یه دقیقه خوب میشه حالم♪♭

♩♬ چرا رفتی چه نامردی دلت یجا دیگه بود♪♭

♩♬ پ دل من چی♪♭

ایلیا ای جی هر دومون

سایر آهنگ های ایلیا ای جی

آخرین آهنگ ایلیا ای جی

برچسب ها

توضیحات

هر دومون فوق العاده عشق از ایلیا ای جی

ایلیا ای جی هر چه که می خواسته است را درو کرده است. از تمام دوستداران دنیای پاپ گرفته تا امتیاز بسیار بالای منتقدین به آهنگ فوق العاده و بی رقیب هر دومون. او همه این موارد را از آن خود کرده است. از عوامل برتری فوق‌العاده ایلیا ای جی و آهنگ هر دومون نسبت به کارهای قبلی اش را می توان تمرکز بسیار زیاد روی نحوه اجرای هر دومون برشمرد. البته در کنار این مسئله ایلیا ای جی نقش سرایش شعر، تیم ضبط آهنگ و تلاش شبانه روزی خود را در کنار حساسیت فوق العاده اش به خاطر مخاطبین پروپاقرص خود بی تاثیر نمی داند. او معتقد است آهنگی همچون آهنگ هر دومون و استقبال طوفانی از آن می تواند در درجه اول توجه زیاد به مخاطب بوده باشد. برای ارائه هر دومون تمام تلاش ها شده است تا به ذائقه مخاطبین در بالاترین سطح توجه ویژه‌ای شود. طرفداران و فن پیج های ایلیا ای جی در کنار ارائه آهنگ هر دومون نظرات خود را ارائه کردند. تقریباً در در بیشتر موارد استقبال بسیار فوق‌العاده‌ای از آهنگ هر دومون دیده شده است. ایلیا ای جی برخلاف دیگر خوانندگان که به دلیل ارائه برخی کارها، شاید دوره های ریزش مخاطب را تجربه کرده باشند، با هر دومون به طرز باورنکردنی اوج گرفته و دست نیافتنی شده است. منتقدین هر دومون را از برجسته ترین کارهای ایلیا ای جی در حیطه آهنگ پاپ معرفی کردند.

هر دومون آهنگی است که برند ایلیا ای جی روی آن است و کاری بسیار فوق‌العاده از آب درآمده است. از این بابت باید با دقت هر دومون را قضاوت کرد زیرا با جزئی نگری بسیار زیادی توسط ایلیا ای جی ارائه شده است. این آهنگ جزوه پر دانلود ترین آهنگ های ایلیا ای جی شده است و توانسته تا جایگاهی ویژه برای این خواننده جوان کشورمان دست و پا کند همه معتقدند که هر دومون، ایلیا ای جی را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...