پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ آیکان جواب سلام

دانلود آهنگ آیکان جواب سلام

دانلود آهنگ آیکان جواب سلام

به وب سایت گلسار موزیک خوش آمدید امروز برای شما با سرعت بالا دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی با صدای آیکان به نام جواب سلام را با کیفیت عالی و خوب Mp3 همراه با متن آماده کریده ایم امیداواریم لذت برده باشید

Download New Music ♪ Ikan – Javab Salam In The GolsarMusic

دانلود آهنگ آیکان جواب سلام

آیکان جواب سلام

♪♭مهربونی ولی حیف که یکم لجبازی♪♭

♪♭میشه حرفامو دیگه پشته گوش نندازی♪♭

متن آهنگ جواب سلام آیکان

♪♭پشته گوش نندازی♪♭

♪♭اگه میمیرم برات آره خوب حق دارم♪♭

♪♭جون به جونمم کنن تورو دوست دارم♪♭

♪♭آی تورو دوست دارم♪♭

♪♭دربست دلم رو میزنم به نامت♪♭

♪♭دست پاچه میشم با جواب سلامت♪♭

دانلود آهنگ آیکان جواب سلام

♪♭دست دست نکن که تورو بد میخوامت♪♭

♪♭گوش شیطون کر که باهام جوری♪♭

♪♭یه قدم از من نکنی دوری♪♭

♪♭خودتو با یه نگاه کنجه دلم جا کردی♪♭

♪♭با همین دلبریات اومدی غوقا کردی♪♭

♪♭هی ی ی ی ی ی ی ی ی ی♪♭

آیکان جواب سلام

سایر آهنگ های آیکان

آخرین آهنگ ایکان

برچسب ها

توضیحات

جواب سلام از آیکان، آهنگ محبوب این روزها

این روزها اگر به رادیو گوش داده باشید انتخاب بیشتر مخاطبینی که تماس می گیرند آهنگ جواب سلام از آیکان است. آهنگ جواب سلام که شروع بسیار طوفانی و فوق‌العاده‌ای داشته است از تعداد دانلود ها از وبسایت آیکان گرفته، تا فروش آن در مراکز عرضه موسیقی در سراسر کشور در نوع خود رکوردشکنی کرده است. گروه های ارزیابی و نقد آهنگ ها و همچنین برنامه های این چنینی در رادیو آهنگ جواب سلام را شاهکار سال جدید معرفی کردند. ‌بسیاری پیش بینی می‌کنند تا آهنگ جواب سلام باعث محبوبیت دوچندان این خواننده جوان یعنی آیکان بشود. آهنگ جواب سلام در گروه بهترین و پرمخاطب ترین آهنگ های ارائه شده از این خواننده در سبک پاپ قرار می گیرد. حساسیت فوق العاده آیکان در ارتباط با طرفداران نیز باعث شده است تا افراد بیشتری با او آشنا شده و همین باعث وایرال شدن آهنگ جواب سلام شده است. البته نباید نقش کیفیت خوب آهنگ جواب سلام را در این میان نادیده گرفت، زیرا ارائه آهنگ در این سطح باور نکردنی توسط آیکان باعث محبوبیت فوق العاده او در میان طرفداران شده است. آیکان آهنگ جواب سلام تقدیم را به طرفداران پروپاقرص خود که شبانه روز پیگیر زمان انتشار آن بوده‌اند کرده است.

آهنگ جواب سلام باعث شده تا روز به روز به تعداد طرفداران آیکان افزوده شود، مسئله ای که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد. کارشناسان برجسته موسیقی پاپ علت این محبوبیت را در کنار فندم ها طرفداران فوق العاده، کیفیت عالی آیکان اجرای می دانند. این تجربه بی نظیر و حرفه ای برای آیکان تبدیل به جاده ای رو به موفقیت های بیشتر برای او شده است. البته ناگفته نماند که جواب سلام از آیکان یک شبه ارائه نشده بلکه پشت آن ساعت ها کار و زحمت نهفته است. با این منوال موفقیت آیکان با در نظر گرفتن تمام این ارزش گذاری ها دور از انتظار هم نبود!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...