پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امیر خوشنام قاب عکس

دانلود آهنگ امیر خوشنام قاب عکس

دانلود آهنگ امیر خوشنام قاب عکس

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از امیر خوشنام با عنوان “قاب عکس” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Amir Khoshnam – Ghabe Ax In The GolsarMusic

دانلود آهنگ امیر خوشنام قاب عکس

امیر خوشنام قاب عکس

منو چشمای تو فکر اینکه بی نگات نمیشه سر شه

منو شبا که با شمردن ستاره ها سحر شه

متن آهنگ قاب عکس امیر خوشنام

تمام خاطرات بد بجای خوب عوض شه

ببین چه با تو میشه بود نباشی دیر میشه زود

تموم لحظات من برا تو بود

صدای تو خندهات تموم حال خوب میخان برن از پیش من

تو رفتی و تموم شدن

دانلود آهنگ امیر خوشنام قاب عکس

همیشه ترس رفتنت کنار خندهام بود

فکر نبودنت منو به این عذاب و غم کشوند

نگاه من به عکس تو دلم هنوز تو دست تو

چه جز غمت برام موند

ببین چه با تو میشه بود نباشی دیر میشه زود

تموم لحظات من برا تو بود

صدای تو خندهات تموم حال خوب میخان برن از پیش من

تو رفتی و تموم شدن

امیر خوشنام قاب عکس

سایر آهنگ های امیر خوشنام

آخرین آهنگ امیر خوشنام

برچسب ها

توضیحات

قاب عکس را از امیر خوشنام بشنوید

بالاخره انتظارها به سر آمد و شما می توانید صدای زیبا و جادویی خواننده مورد علاقه تان امیر خوشنام را بار دیگر با آهنگ قاب عکس بشنوید. مطمئن باشید از این آهنگ آنقدر استقبال می شود که تبدیل به پای ثابت رادیو جوان خواهد شد. به طوری که آهنگ قاب عکس بارها و بارها به خواست شنونده ها و طرفداران امیر خوشنام پخش خواهد شد. به شما این اطمینان را می دهم که متن پر احساس آهنگ قاب عکس شما را وادار می کند تا حتی اگر طرفدار دابسمش نباشید وسوسه می شوید یک ویدیو کلیپ در حالی که آهنگ قاب عکس را همخوانی می کنید از خود تهیه کنید و با دوستانتان به اشتراک می گذارید. متن آهنگ باعث می‌شود خجالت را کنار بگذارید و بخواهید شما هم در این فضای احساسی که آهنگ برایتان ایجاد کرده است سهمی داشته باشید. از هفته اولی که این آهنگ به بازار راه پیدا کرد استقبال از آن همگان از جمله خود امیر خوشنام را شگفت زده کرده است.شگفتی سازی این آهنگ برای کسانی که با کار قوی این خواننده، تکنیک جادویی در شعر، گوش نوازش بودن کارهای او آشنایی دارند، مسئله ای غریب به حساب نمی آید. آهنگ قاب عکس به شکل معجزه گونه ای آغاز می شود، ابتدا تصور می کنید با یک فضای تاریک مواجه هستید اما به یکباره نور امید در طول گوش دادن به این آهنگ خود را نمایان می کند.

هوشمندانی که خواننده در انتقال احساسات به خرج داده با تکنیک و موسیقی فوق العاده، عاشقانه ای رویایی از آهنگ قاب عکس ساخته است. باید به امیر خوشنام تبریک گفت که این آهنگ در همان هفته اول فروش بسیار زیادی داشته است. با توجه به این شاهکار از امیر خوشنام رقبا کار بسیار سختی برای تصاحب قلب مخاطبین موسیقی پاپ خواهند داشت. آهنگ قاب عکس توانست رکورد خود امیر خوشنام را در چند سال اخیر در بازار فروش بشکند و این به خودی خود یک رکورد برای او محسوب می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...