پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امیر حقیقت زنده ماندن

دانلود آهنگ امیر حقیقت زنده ماندن

دانلود آهنگ امیر حقیقت زنده ماندن

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت زنده ماندن از امیر حقیقت عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Amir Haghighat – Zende Mandan » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ امیر حقیقت زنده ماندن

امیر حقیقت زنده ماندن

♩♬چگونه در خیابان های تهران زنده میمانم♪♭

♩♬مرا در خانه قلبی هستم با آن زنده میمانم♪♭

متن آهنگ زنده ماندن امیر حقیقت

♩♬مرا در گوشه این شهر آرام قراری هست♪♭

دانلود آهنگ امیر حقیقت زنده ماندن

♩♬هوای دیگری دارم نفس های من اینجا هست♪♭

♩♬اگر با دود و دم در این خیابان زنده میمانم♪♭

امیر حقیقت زنده ماندن

برچسب ها

توضیحات

زنده ماندن از امیر حقیقت غوغا به پا می کند!

کارهای امیر حقیقت شامل آهنگ جدید زنده ماندن تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید امیر حقیقت یعنی آهنگ زنده ماندن در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ زنده ماندن، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. زنده ماندن راهکار بی بدیل امیر حقیقت، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران امیر حقیقت و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ زنده ماندن موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ زنده ماندن شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ زنده ماندن برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ زنده ماندن به عبارتی معجزه جدید امیر حقیقت است. آهنگ زنده ماندن خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از امیر حقیقت است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ زنده ماندن مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ زنده ماندن تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ زنده ماندن می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ زنده ماندن راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...