پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

دانلود آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

دانلود آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از امیرعباس حیدری با عنوان “تو دوری” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Amirabbas Heydari – To Dori In The GolsarMusic

دانلود آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

امیرعباس حیدری تو دوری

♩♬کاش یکی بیاد تو زندگیم دلم بره براش♪♭

♩♬یکی که عاشقش بشم و محو خنده هاش♪♭

متن آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

♩♬بشم و اون بیاد بشه تموم زندگیم♪♭

♩♬خودم بشم فداش خودم میشم فدات♪♭

♩♬منظور حرفام گلم خود تویی از من دور دستات♪♭

♩♬بیا گل چیدم اینجا تو عاشق گلی بنده نفسام به نفسات♪♭

♩♬اونی که با نگاش دلو برد تو بودی تو بودی تو بودی تو♪♭

دانلود آهنگ امیرعباس حیدری تو دوری

♩♬کاش مال من میشدی ولی خب تو دوری تو دوری تو دوری تو♪♭

♩♬حالا تو نیستی دله چقد بهونه گیره♪♭

♩♬پنجره رو وا میکنم و عطر تو نمیره♪♭

♩♬میرم سمت کوچه ای که رد میشدیم ما باهم♪♭

♩♬بعد تو هرکی دید منو گفت میای سراغم♪♭

امیرعباس حیدری تو دوری

برچسب ها

توضیحات

تو دوری از امیرعباس حیدری منتشر شد

توانایی خلق آثار فوق‌العاده همچون آهنگ تو دوری کار هرکسی نیست، بنابراین نباید انتظار تکرار گاه و بیگاه این آهنگ را از هر خواننده ای داشته باشید. بهتر است از یک خواننده کارکشته با صدای پخته و فوق العاده هم چون امیرعباس حیدری انتظار خلق شاهکاری همچون تو دوری را در سر داشته باشید. بیشتر طرفداران امیرعباس حیدری درک بسیار واضحی از کارهای او دارند و مطمئن هستند که حتی با وجود اینکه او در بازه زمانی طولانی کارهای خود را ارائه می‌دهد، باید به او اطمینان کنند، زیرا کیفیت کارهای او از جمله آهنگ فوق العاده زیبا و جنجالی جدید او یعنی آهنگ تو دوری بی رقیب است. بیشتر افرادی که جذب کارهای امیرعباس حیدری میشوند، اعتراف می کنند که بعد از گوش دادن به کارهای او کمتر سراغ کارهای پاپ دیگر برای گوش دادن می روند. محبوبیت این خواننده جوان به سادگی به دست نیامده است. کارهای او همچون آهنگ تو دوری که از جمله امضا های هنری او به حساب می آیند، باعث شهرت فوق العاده او شده اند. امیرعباس حیدری و آهنگ تو دوری خود یک مدرسه هنری و کلاس درس برای دیگر هنرمندان به حساب می آیند. تجربه این خواننده توانا به کمک صدای پخته او آمده و در کنار درک حرفه‌ای او از موسیقی، توانسته است شاهکاری همچون آهنگ تو دوری را به شنونده ها هدیه کنند.

متن، ریتم و تکنیک دقیق تو دوری از کسی غیر از امیرعباس حیدری انتظار نمی رود. اجرای زنده این آهنگ مطمئناً کار بسیار فوق‌العاده در خواهد آمد، زیرا کار استودیویی آن نیز نوید یک اجرای فوق العاده را به طرفداران او به صورت زنده و روی سن می دهد. امیرعباس حیدری به کار خود اطمینان دارد و اعتماد به نفس او هم باعث فکری باز برای خلق شاهکار بی بدیل تو دوری شده است. این اعتماد به نفس ناشی از تجربه کارهای موفق قبلی است. طرفداران و فندوم های پروپاقرص او همواره منتظر یک کار جدید همچون آهنگ تو دوری هستند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...