پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از امیرحافظ رنجبر با عنوان “اتاق فرار” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Amir Hafez Ranjbar – Otaghe Farar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

نه تیونم وگرددبودم نه بود ولت بکم  وه چه زوانی آخه راضی دلد بکم

مه کیشایده ای شاره ایجو خارم بکید هرچی وه دمد درای امشو بارم بکی

آهنگ اتاق فرار امیرحافظ رنجبر

شیرین غم هرروز فرهاده عاشق وه عشقی نیگذره ساده

تو گرد چه آرامو کی قلبم مه که گیرمو دمه ناو جاده

دانلود آهنگ امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

سنگی نایده نوام قد شاری دلتنگی مصب عاشق دراری

تو چیدو بی خاوی گن داسه چاویلم بعد تو هی نیوسدو اصر چویلم

اقره ای کیوچیاه پیاده گردم  تا جایی که یخ بکن هردو دسیلم

امیرحافظ رنجبر اتاق فرار

سایر آهنگ های امیرحافظ رنجبر

آخرین آهنگ امیرحافظ رنجبر

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ اتاق فرار از امیرحافظ رنجبر به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی امیرحافظ رنجبر به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله امیرحافظ رنجبر در آهنگ اتاق فرار تجلی پیدا کرده است. امیرحافظ رنجبر از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید اتاق فرار زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری امیرحافظ رنجبر در آهنگ اتاق فرار شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی اتاق فرار نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده اتاق فرار توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به اتاق فرار و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران امیرحافظ رنجبر از او دارند. به عبارتی اتاق فرار، اتاق فرار رویای امیرحافظ رنجبر برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه امیرحافظ رنجبر در آهنگ اتاق فرار عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام امیرحافظ رنجبر در اتاق فرار، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ اتاق فرار به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...