پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امید دلنواز بغض شکسته

دانلود آهنگ امید دلنواز بغض شکسته

دانلود آهنگ امید دلنواز بغض شکسته

دانلود آهنگ جدید امید دلنواز به نام “بغض شکسته” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download Music “Omid Delnavaz” In The Name Of “Boghze Shekaste” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ امید دلنواز بغض شکسته

امید دلنواز بغض شکسته

آهنگ بغض شکسته امید دلنواز

دانلود آهنگ امید دلنواز بغض شکسته

امید دلنواز بغض شکسته

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های امید دلنواز

آخرین آهنگ امید دلنواز

برچسب ها

توضیحات

بغض شکسته عاشقانه از امید دلنواز

شاید بتوان علت فاصله بسیار زیاد امید دلنواز و کار جدید او یعنی آهنگ بغض شکسته با دیگر خوانندگان و آثارشان را ذوق هنری و به خصوص این خواننده دانست، زیرا تنها تکنیک و یک تیم قوی نمی تواند محصولی هم چون آهنگ بغض شکسته به مخاطبین عرضه دارد. ذوق هنری که یک محبت ذاتی است در امید دلنواز وجود دارد و در آهنگ بغض شکسته دیده می شود. از مهمترین ویژگی های امید دلنواز شناخت او نسبت به مخاطبین خود و نسل جوان است. امید دلنواز نسل جوان را خوب شناخته است و می داند که چه نوع آهنگ هایی و چه نوع تم هایی مورد علاقه نسل جوان است. آهنگ بغض شکسته دقیقاً همان چیزیست که طرفداران جوان امید دلنواز به دنبال آن هستند. کار جدید امید دلنواز به واقع ستودنی است و باید به حسن انتخاب متن این آهنگ توسط او آفرین گفت. بغض شکسته نه متنی طولانی دارد و نه متنی کوتاه بلکه در اندازه ترین میزان با شنونده ارتباط برقرار میکند. این آهنگ نه آنقدر طولانی است که شنونده را خسته کند و نه آنقدر کوتاه که توجه مخاطب را به خود جلب نکند. آهنگ بغض شکسته عاشقانه عمیقی است و احساسات را در بالاترین سطح به شنونده خود القا می کند. امید دلنواز توانسته است با بهره گیری حرفه‌ای و زیرکانه از پارامترهایی که سطح استاندارد آهنگهای پاپ را بالا می‌برند، اثری فاخر ارائه دهد و بتوانند مخاطبین و منتقدین را از خود راضی کند.

کاری که از کمتر خواننده‌ ای در سال‌های اخیر دیده شده است. او با آفرینش آثاری همچون بغض شکسته توانسته است تا خود را تحت هر شرایطی در کنج ذهن شنونده جا کند. طرفداران او البته به حق معتقدند که امید دلنواز بی رقیب است و بیشترین تلاش را برای مخاطبین خود می کند. او واقعاً برای طرفدارانش با ارائه کارهای قوی ارزش قائل است. به امید دلنواز برای داشتن طرفدارن پرو پاقرص باید تبریک گفت. بغض شکسته را از وب سایت ما هم اکنون دانلود کنید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...