پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ احمد شهابی قاصدک

دانلود آهنگ احمد شهابی قاصدک

دانلود آهنگ احمد شهابی قاصدک

دانلود آهنگ جدید احمد شهابی به نام “قاصدک” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Ahmad Shahabi – Ghasedak In The GolsarMusic

دانلود آهنگ احمد شهابی قاصدک

احمد شهابی قاصدک

♩♬مرا میسپارد چون قاصدک دست بادم♪♭

♩♬خدایا تو کاری کن تا نبرده ز یادم♪♭

متن آهنگ قاصدک احمد شهابی

♩♬ای خانه ات آباد بعد تو ای داد دل به هرکس ندادم♪♭

♩♬بعد تو شاید عشق بیش از حد داده من را به بادم♪♭

♩♬جان دادم برای عشق افتادم به پای عشق♪♭

♩♬صبر کردم برای تو دق دادی به جای عشق♪♭

دانلود آهنگ احمد شهابی قاصدک

♩♬تو تنها کسم به عشقت قسم♪♭

♩♬تو نیستی و عشق نیست و من بی کسم♪♭

♩♬نگاه کن که وقتی نگام میکنی به یک حس بی انتها میرسم♪♭

♩♬تو زیبای من بمان پای من خودت رو یه لحظه بزار جای من♪♭

♩♬چطور بگذرم از تماشای تو تهی میشه از عشق دنیای من♪♭

♩♬جان دادم برای عشق افتادم به پای عشق♪♭

♩♬صبر کردم برای تو دق دادی به جای عشق♪♭

احمد شهابی قاصدک

برچسب ها

توضیحات

آهنگ زیبای قاصدک از احمد شهابی

آهنگ قاصدک نقدهای مثبتی از طرف منتقدان موسیقی دریافت کرده است. منتقدان تولید این آهنگ زیبا، کیفیت صوتی و اجرای آواز توسط احمد شهابی را تحسین کردند. این آهنگ به یک موفقیت تجاری عظیم برای احمد شهابی تبدیل شده است و در رتبه اول محبوب ترین آهنگ های امسال قرار گرفته است. می توانید سری به رسانه های جمعی، از تیک تاک گرفته تا اینستاگرام بزنید تا دابسمش طرفداران این آهنگ را ببینید. طبق معمول از احمد شهابی انتظارات زیادی برای ارائه کارهای ناب می رود، خوشبختانه او این بار هم توانست با آهنگ قاصدک ثابت کند که می تواند از این امتحان سربلند بیرون بیاید و باز هم گوی سبقت را از دیگر خواننده های هم سبک خود برباید. طرفداران احمد شهابی بسیار هیجان زده هستند تا اجرای زنده این آهنگ را هر چه زودتر روی استیج مشاهده کنند. از آنجایی که طرفداران احمد شهابی عمدتا جوان هستند او بسیار به متن این شعر و هماهنگی با روحیات شنوندگان جوان خود توجه کرده است. با موفقیت این آهنگ مطمئنا همه منتظر آهنگ هایی با این سطح از موفقیت و خلق فضایی رویایی از احمد شهابی هستند. این آهنگ صدای پخته و پر احساس این خواننده را بیش از پیش محبوب تر کرده و به همگان شناسانده است.

آهنگ زیبا و دوست داشتنی قاصدک با جذب نگاه های بیشتر به سمت این خواننده، باعث شده تا اعتماد به نفس او بالاتر رفته و مطمئنا کارهای بعدی را با کیفیت بیشتری روانه بازار کند. به شما اطمینان میدهم که وقتی این آهنگ را می شنوید، بدون شک حس خیلی ناب و لطیفی را تجربه می کنید. مطمئن باشید که این تنها آهنگ از احمد شهابی نیست که شما را به خود جذب می کند، آهنگ قاصدک فقط یکی از آن آهنگ هایی است که از این خواننده موفق روانه بازار کرده است. متن این آهنگ زیبا به گونه ای نوشته شده است که می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و روز خود را بسازید. این شما و این آهنگ زیبای قاصدک !

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...