پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت

دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت

دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت اسکلت از احسان دریادل عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Ehsan Daryadel – Eskelet In The GolsarMusic

دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت

احسان دریادل اسکلت

همه ی بد بودناتو بندازشون گردن من

نبودنات کنارمو بندازشون گردن من

متن آهنگ اسکلت احسان دریادل

خیره به بیرون نگام وقتی که بازِ پنجره

سرِ خودم داد میزنم پُرِ فشارِ حنجره

وقتی که بارون میگیره میره دلم رو پشت بوم

دانلود آهنگ احسان دریادل اسکلت

همه چی هست اما خودم انگار یه چی شکسته توم

تو سرمِ صدات همش تو دلم هست غصه ی تو

دیگه میخوابم من شبا همیشه با قصه ی تو

دیشب کلی فکر کردم بهت گوشه گیرم مثل اسکلت

فاصله ای هم نداریم اما  تو دریایی و من اسکله

احسان دریادل اسکلت

سایر آهنگ های احسان دریادل

آخرین آهنگ احسان دریادل

برچسب ها

توضیحات

اسکلت، معجزه جدید احسان دریادل

وقتی صحبت از یک شعر عاشقانه می شود، بر کسی پوشیده نیست که انتخاب کلمات مناسب مهم است. سرودن و خواندن یک شعر عاشقانه و بیان اینکه چقدر به کسی اهمیت میدهید، ممکن است دشوار باشد، اما اگر به اندازه کافی زمان خرج آن شود، می تواند منجر به اتفاقی فوق العاده شود. احسان دریادل با ارائه آهنگ اسکلت دقیقا همین پارامترها را اعمال کرده و نتیجه نیز عالی از آب در آمده است. اگر به کمی الهام عاشقانه در رابطه خود با عشقتان نیاز دارید، به آهنگ اسکلت گوش کنید. در این آهنگ عشق به عنوان یک بیان کلی از احساسات مثبت معمولاً در مقابل نفرت قرار می گیرد. آهنگ اسکلت عشق را به کمک ابزارهای مختلفی در شنونده برانگیخته می کند. این ابزارها شامل صدای بی نظیر احسان دریادل، سرایش بی نظیر شعر و آهنگ سازی خلاقانه آن می شود. این آهنگ قصد آن را دارد تا بگوید مهم ترین چیز عاشق شدن نیست، بلکه عاشق ماندن است! این آهنگ از کلمات به عنوان یک ابزار بی بدیل برای ستودن عشق بهره می برد. شنوندگان این آهنگ هر بار که به آن گوش می‌کنند، احساسی را تجربه می کنند که قابل توصیف نیست.

گوش دادن به این آهنگ از احسان دریادل به شما کمک می کند تا عشق را در این دنیای ماشینی بیشتر جستجو کنید و به احساسات خود بیشتر بها دهید. احسان دریادل با این آهنگ آرامش را که مهم ترین وجه عشق واقعی است برای شنونده آشکار و قابل لمس می کند. نمی توان از این آهنگ از احسان دریادل سیر شد. این آهنگ حرارت عشق را به گونه ای استثنایی به شنونده منتقل می کند، او را در آغوش می گیرد و از زمین و زمان حقیقی جدا می کند. آیا این معجزه نیست؟ لحظاتی که با این آهنگ از احسان دریادل خواهید گذراند، سرشار از عطر عاشقی خواهد بود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...