پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ابی عالی عروس خاندان 2

دانلود آهنگ ابی عالی عروس خاندان 2

دانلود آهنگ ابی عالی عروس خاندان 2

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از ابی عالی با عنوان “عروس خاندان 2” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Ebi Aali – Aroose Khandan 2 In The GolsarMusic

دانلود آهنگ ابی عالی عروس خاندان 2

ابی عالی عروس خاندان 2

زیر لبخند کنی ریزه ریزه  نکن کیجا نکِن این دل مریضه

می جلو سر میره شونه نکِن نکن کیجا مره دیوونه نکن

 آهنگ عروس خاندان 2 ابی عالی

عروس خوشگل مازندرانی عاشق هاکردی مره تو جوانی

تو گب بزن سراپا گوشه گوشمه  مره بکوشته تی شیرین زبونی

این خط و نشونه این دل تیسه شونه ای یار ای یار ای یار

دانلود آهنگ ابی عالی عروس خاندان 2
دوتا چشمون قِربون رنگی رنگی  ماه نارنه تی قشنگی

صدای قلب عاشق منی ته قرار بی قراره دل تنگی

این خط و نشونه این دل تیسه شونه ای یار ای یار ای یار

هر شو خدای ور دارمه شکایت  می قسمت نووشی کمه قیامت

تو عشق اول و آخر عاشق شی عشقمه در نهایت

این خط و نشونه این دل تیسه شونه ای یار ای یار ای یار

ابی عالی عروس خاندان 2

سایر آهنگ های ابی عالی

آخرین آهنگ ابی عالی

برچسب ها

توضیحات

ابی عالی با عنوان یک پدیده موسیقی با آهنگ عروس خاندان 2 جایگاه خود را اثبات کرده است. او در سال های اخیر آهنگ های بسیار فوق العاده ای را روانه بازار کرده است اما با آهنگ عروس خاندان 2 بود که توانست جایگاه خود را ارتقا ببخشد. ابی عالی در برنامه‌های خود اجرای زنده آهنگ عروس خاندان 2 را گنجانده است و به طرفدارانش قول داده است تا به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا نماید. ابی عالی با کمک برنامه ریزی مناسب و بهره بردن از تکنیکهای به جا و موفق موسیقی توانست رقبا را پشت سر گذاشته و با آهنگ عروس خاندان 2 بیشترین توجهات را از طرف منتقدین و همچنین طرفداران موسیقی پاپ را به خود جلب نماید. ابی عالی توانست تمام موانع را کنار زده و آهنگی با کیفیت فوق العاده ای به نام عروس خاندان 2 به بازار روانه کند. منتقدین بالاترین نمره را به این شاهکار داده اند. جایگاهی که عروس خاندان 2، ساخته ابی عالی به خود اختصاص داده، نه تنها در کارنامه این خواننده جوان بلکه در کارهای پاپی که در چند سال اخیر ارائه شده است کاملاً بی رقیب و بی سابقه بوده است. عروس خاندان 2 در خور توجه و ستایش از طرف منتقدی بوده است. فن پیج های ابی عالی همچنین اعلام کرده‌اند که پس از ارائه عروس خاندان 2 توسط این خواننده معروف منتظر آهنگ هایی مشابه از این دست هستند.

ابی عالی به طرفدارانش اطمینان داده است تا همین روال را در کیفیت آهنگ های تولیدی خود حفظ کند و استانداردهایی که برای عروس خاندان 2 به کار برده است را برای دیگر آهنگ های خود بکار بگیرد، بنابراین جای بسی خوشحالی است که امیدوار باشیم تا ابی عالی آهنگهای مشابه دیگری همچون عروس خاندان 2 را در آینده نزدیک روانه بازار کند. عروس خاندان 2 شاهکاری است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت بلکه نیازمند تامل بسیار بیشتری است تا بتوان تفاوت عمیق آن را با دیگر آثار پاپ ارائه شده متوجه شد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...