پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

دانلود آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

دانلود آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

شنونده آهنگ جدید ابراهیم هاشمی به نام حیف از رسانه موسیقی گلسارموزیک باشید و این آهنگ را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

دانلود آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

Download New Single Track By : Ebrahim HashemiHeif With Text And Direct Links

ابراهیم هاشمی حیف

♩♬لعنتی بگو کی دلتو برد بگو کی دستاتو میگرفت♪♭

♩♬وقتی گریه میکردی سر صبح♪♭

متن آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

♩♬نفسش بند نفس تو بود گرمش میکردی وقتی سردش بود♪♭

♩♬حیف دیگه این رابطه مثل قبل نمیشه♪♭

♩♬حیف حیف دلم برات دیگه تنگ نمیشه♪♭

دانلود آهنگ ابراهیم هاشمی حیف

♩♬حیف عمرش که زدی به ریشه♪♭

♩♬حیف برگردی این رابطه مثل قبل نمیشه♪♭

♩♬شدی ساحل آروم واسه یه قلب پرتپش♪♭

♩♬شدی کتاب قانون واسه منی که پر از تنش♪♭

♩♬شدی یه کوه پرغرور واسه منه مغرور♪♭

♩♬شدی سنگ صبور واسه منی که میگذره روزام با الکل♪♭

ابراهیم هاشمی حیف

سایر آهنگ های ابراهیم هاشمی

آخرین آهنگ ابراهیم هاشمی

برچسب ها

توضیحات

آهنگ حیف یک آهنگ پاپ با ریتم تند و مناسب جمع های پر شور و شادی است. حیف ، آهنگی است که توسط ابراهیم هاشمی و تیم موفق او ضبط شده است. این آهنگ توسط بهترین ترانه سراها ستایش شده است. ابراهیم هاشمی و تیم مشاور او هنگام ساختن آهنگ، قصد داشتند حال و هوا و سبک تم های خاطره انگیز سبک پاپ موسیقی را به تصویر بکشند، از جمله اشعار شادی آور و مناسب مناسبت های شاد که اصولا غالب مردم به آن علاقه دارند. آهنگ حیف ، تمجید و تحسین بسیاری در رابطه با اشعار، تولید و اجرای آواز توسط ابراهیم هاشمی دریافت کرده است. منتقدان و نشریات متعدد موسیقی آن را در میان بهترین تم های آهنگ های شاد قرار داده اند. این آهنگ یک موفقیت در سطح کشور بود و در صدر جدول پرطرفدارترین آهنگ های اخیر قرار گرفت. انتظار می رود تا این آهنگ برای اولین بار به صورت زنده برای طرفداران ابراهیم هاشمی توسط او اجرا کرد. منتقدان این آهنگ را یک پیروزی محض برای او در فصل جدید موسیقی پاپ در نظر گرفته اند و جذابیت کلی آهنگ را ستوده اند. در نهایت این اهنگ نه تنها توسط منتقدین بلکه از نظر طرفداران ابراهیم هاشمی با آهنگ های شاد خوانده شده در دوران طلایی پاپ ایران مقایسه شده است. آهنگ حیف ، در نوع خود علاوه بر تاثیر بر مخاطبین، الهام بخش هم بود.

این موفقیت آنقدر برجسته بود که همه این جهش بزرگ را از این خواننده نوظهور و در این سطح غیر منتظره اعلام کردند. درست است که آهنگ حیف از ابراهیم هاشمی یک آهنگ جوان پسند است اما او تلاش کرده است تا احساس همه قشرها را به تم این آهنگ و به اجرای خود جلب کند. با تم زیبا و احساسی که این ترانه دارد، انتظار می رود که اجرای زنده این ترانه به زیباترین شکل انجام شود. همین موضوع باعث شده است تا طرفداران این خواننده جوان بی صبرانه منتظر این اتفاق طی چند ماه آینده باشند. شما را به شنیدن این آهنگ زیبا دعوت می کنیم!

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...