پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ابراهیم راستگو شاه پری

دانلود آهنگ ابراهیم راستگو شاه پری

دانلود آهنگ ابراهیم راستگو شاه پری

سوپرایز ویژه و خاص گلسار موزیک برای شما عزیزان | دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی ابراهیم راستگو به نام شاه پری با 2 کیفیت عالی و خوب

Download New Music ♪ Ebrahim Rastgo – Shah Pari In The GolsarMusic

دانلود آهنگ ابراهیم راستگو شاه پری

ابراهیم راستگو شاه پری

 

 آهنگ شاه پری ابراهیم راستگو

دانلود آهنگ ابراهیم راستگو شاه پری

ابراهیم راستگو شاه پری

برچسب ها

توضیحات

شاخصه گرانبهایی همچون تجربه را در آهنگ شاه پری از ابراهیم راستگو به هیچ وجه نمی توان موضوعی سطحی دید و نمی توان نگاهی گذرا به ان داشت. تجربیات گذشته ابراهیم راستگو به کمک او آمده اند تا او را در خلق اثری بی نظیر همچون شاه پری، یاری کنند. شاه پری وب سایت های فندوم های ابراهیم راستگو را زیرو رو کرده است. یک آهنگ خاطره ساز می خواهید؟ شاه پری از ابراهیم راستگو در خدمت شماست! می توانید بهترین لحظات عاشقانه خود را با این شاهکار رقم بزنید. حتما شاه پری را با دوستانتان و کسی که عاشقش هستید هم رسانی کنید تا آنها نیز از این موسیقی لطیف و خواستنی لذت ببرند. از مهم ترین ویژگی های شاه پری این است که بسیار بدیع و نو است و می توان ادعا کرد نظیر آن را قبلا نشنیده اید. همین نو بودن شاه پری باعث تسخیر قلب ها شده است. ابراهیم راستگو گفته است که بسیار مهم بوده است که شنونده در عین اینکه با یک اثر کاملا نو و بدیع رو به رو می شود، باید بتواند در عین حال از گذراندن لحظات با آن احساس آرامش کند.

او تاکید کرده است که آهنگ شاه پری با شنونده صمیمی است و هیچ نوع غریبگی با مخاطب خود ندارد. با این اوصاف شاه پری نوعی دوگانگی زیبا و زیرکانه ایجاد کرده است. این آهنگ از ابراهیم راستگو در عین صمیمیت و ایجاد نوعی حس آشنایی با مخاطب، در نوع خود منحصر به فرد و جدید است. ابراهیم راستگو خود ازعان می کند که از تکرار بیزار است، حتی اگر آن آهنگ تکراری بسیار مورد اقبال عمومی قرار گیرد. این پارادوکس یا دوگانگی در آهنگ شاه پری بی نظیر است. فکر می کنید می توانید نمونه آن را پیدا کنید؟ دست کم در میان آثار هم نسلان ابراهیم راستگو، به ندرک می توان همچین سطحی از ذوق هنری و حساسیت را دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...