پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ آرون افشار نفس نفس

دانلود آهنگ آرون افشار نفس نفس

دانلود آهنگ آرون افشار نفس نفس

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون آرون افشار عزیز به نام “نفس نفس” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download New Music ♪ Aron Afshar – Nafas Nafas In The GolsarMusic

دانلود آهنگ آرون افشار نفس نفس

آرون افشار نفس نفس

دلشوره نگیری یه وقت نفس نفس کنارتم آسون باشه حتی یا سخت همیشه تکیه گاهتم

خاطره هام با توئه دل گرفتار توئه خواب و رویای توئه مثل خواب بچگی هام اونی که تا ابد میخوام

متن آهنگ نفس نفس آرون افشار

دانلود آهنگ آرون افشار نفس نفس

نفس نفس بمون برام بیا که پیر بشی به پام بمون کنارم عشق هواتو دارم عشق

یه شهرو میزنی بهم آخه من از تو چی بگم حریف نداری عشق حریف نداری عشق

آرون افشار نفس نفس

سایر آهنگ های آرون افشار

آخرین آهنگ آرون افشار

برچسب ها

توضیحات

بازگشت آرون افشار با آهنگ نفس نفس

فضای زیبای آهنگ نفس نفس قلب تمام طرفداران آرون افشار را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ نفس نفس را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط آرون افشار و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ نفس نفس برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ نفس نفس از آرون افشار باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که آرون افشار را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ نفس نفس بسیار باورنکردنی است. طرفداران آرون افشار از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ نفس نفس تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ نفس نفس را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ نفس نفس در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ نفس نفس به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که آرون افشار تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ نفس نفس بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ نفس نفس به کمک آرون افشار آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ نفس نفس تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...