پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ آرمین سبزواری آشوبگر

دانلود آهنگ آرمین سبزواری آشوبگر

دانلود آهنگ آرمین سبزواری آشوبگر

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “آشوبگر” با صدای معروف آرمین سبزواری با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download New Music ♪ Armin Sabzevari – Ashobgar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ آرمین سبزواری آشوبگر

آرمین سبزواری آشوبگر

تنت وطنمه گیاند گیانم

مواظب خود بو آرامه گیانم

آهنگ آشوبگر آرمین سبزواری

هم آرا منبخش شو تارمی

هم آشوبه دله بیقرارمی

آشوبگر قلب خجالتیم

چند وقته حس کم که اضافیم

دانلود آهنگ آرمین سبزواری آشوبگر

دلخوشیم یه بی که تو فابمی

آشوبگر قاتل احساسمی

دلم تنگ بیه ارای سادگیمان

قراره ناو بازار ارای بچگیمان

دیداریله در مدرسدان

چت کدرنیله شو تا شو کیمان

آرمین سبزواری آشوبگر

سایر آهنگ های آرمین سبزواری

آخرین آهنگ آرمین سبزواری

برچسب ها

توضیحات

شاخصه گرانبهایی همچون تجربه را در آهنگ آشوبگر از آرمین سبزواری به هیچ وجه نمی توان موضوعی سطحی دید و نمی توان نگاهی گذرا به ان داشت. تجربیات گذشته آرمین سبزواری به کمک او آمده اند تا او را در خلق اثری بی نظیر همچون آشوبگر، یاری کنند. آشوبگر وب سایت های فندوم های آرمین سبزواری را زیرو رو کرده است. یک آهنگ خاطره ساز می خواهید؟ آشوبگر از آرمین سبزواری در خدمت شماست! می توانید بهترین لحظات عاشقانه خود را با این شاهکار رقم بزنید. حتما آشوبگر را با دوستانتان و کسی که عاشقش هستید هم رسانی کنید تا آنها نیز از این موسیقی لطیف و خواستنی لذت ببرند. از مهم ترین ویژگی های آشوبگر این است که بسیار بدیع و نو است و می توان ادعا کرد نظیر آن را قبلا نشنیده اید. همین نو بودن آشوبگر باعث تسخیر قلب ها شده است. آرمین سبزواری گفته است که بسیار مهم بوده است که شنونده در عین اینکه با یک اثر کاملا نو و بدیع رو به رو می شود، باید بتواند در عین حال از گذراندن لحظات با آن احساس آرامش کند.

او تاکید کرده است که آهنگ آشوبگر با شنونده صمیمی است و هیچ نوع غریبگی با مخاطب خود ندارد. با این اوصاف آشوبگر نوعی دوگانگی زیبا و زیرکانه ایجاد کرده است. این آهنگ از آرمین سبزواری در عین صمیمیت و ایجاد نوعی حس آشنایی با مخاطب، در نوع خود منحصر به فرد و جدید است. آرمین سبزواری خود ازعان می کند که از تکرار بیزار است، حتی اگر آن آهنگ تکراری بسیار مورد اقبال عمومی قرار گیرد. این پارادوکس یا دوگانگی در آهنگ آشوبگر بی نظیر است. فکر می کنید می توانید نمونه آن را پیدا کنید؟ دست کم در میان آثار هم نسلان آرمین سبزواری، به ندرک می توان همچین سطحی از ذوق هنری و حساسیت را دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...