پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ آذین بردیا بارون

دانلود آهنگ آذین بردیا بارون

دانلود آهنگ آذین بردیا بارون

سوپرایز ویژه و خاص گلسار موزیک برای شما عزیزان | دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی آذین بردیا …. به نام بارون با 2 کیفیت عالی و خوب و متن

Download New Music ♪ Azin Bardia – Baroon In The GolsarMusic

دانلود آهنگ آذین بردیا بارون

آذین بردیا بارون

امشب از اون شباس که انگار صبح نمیشه

غم داره آسمون میزنه بارون به شیشه

متن آهنگ بارون آذین بردیا

این دل داغون که بی تو آروم نمیشه

امشب از اون شباس که حوصله هیچ کسو ندارم

نیستی فقط یه مشت خاطره مونده از تو برا من

امشب از اون شباس دوباره که آسمون تیره و تاره

منمو عشقی که نیمه کاره

امشب از اون شباس دوباره دلم میخواد بارون نباره

تورو یادم نیاره نباره

دانلود آهنگ آذین بردیا بارون

بارون که میزنه خالیه جای تو

پر میشم قلبم از حال و هوای تو

کی میتونه آروم کنه منو امشب بجای تو

چی داشت نگاه تو که قلب منو اینطوری دیوونه کرد

امشب از اون شباس دوباره که آسمون تیره و تاره

منمو عشقی که نیمه کاره

امشب از اون شباس دوباره دلم میخواد بارون نباره

تورو یادم نیاره نباره

آذین بردیا بارون

سایر آهنگ های آذین بردیا

آخرین آهنگ آذین بردیا

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ بارون از آذین بردیا به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی آذین بردیا به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله آذین بردیا در آهنگ بارون تجلی پیدا کرده است. آذین بردیا از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید بارون زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری آذین بردیا در آهنگ بارون شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی بارون نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده بارون توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به بارون و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران آذین بردیا از او دارند. به عبارتی بارون، بارون رویای آذین بردیا برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه آذین بردیا در آهنگ بارون عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام آذین بردیا در بارون، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ بارون به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...