پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ کاوه آفاق رفیق من باش

دانلود آهنگ کاوه آفاق رفیق من باش

دانلود آهنگ کاوه آفاق رفیق من باش

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت رفیق من باش از کاوه آفاق عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Kaveh Afagh – Refighe Man Bash In The GolsarMusic

دانلود آهنگ کاوه آفاق رفیق من باش

کاوه آفاق رفیق من باش

رفیق من باش بمان تو ای یار در اون شب سخت سکوت بسیار

تو پیچ و تاب صدای من باش بزن تو با من پرم ز ای کاش

متن آهنگ رفیق من باش کاوه آفاق

دانلود آهنگ کاوه آفاق رفیق من باش

رفیق من باش در این شب تار که سرزده باز هوای گیتار

در شام آخر در بهترین گام بخند کنارم بخند سرانجام

کاوه آفاق رفیق من باش

سایر آهنگ های کاوه آفاق

آخرین آهنگ کاوه آفاق

برچسب ها

توضیحات

کاوه آفاق با صدای جادویی خود دل تمام طرفداران را ربوده است و توانسته است تا موفقیت بی‌نظیری را کسب کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت آهنگ رفیق من باش تجربه بسیار زیاد کاوه آفاق با توجه به آلبوم ها و ترک های است که قبلاً منتشر کرده است. او معتقد است که در این میان حمایت طرفداران او نیز در ارائه آهنگ بی نظیری همچون رفیق من باش بسیار تاثیر گذار بوده است. منتقدان باور دارند که عاشقانه جدید کاوه آفاق حتی در مقایسه با کارهای با کیفیت قبلی نیز تک و بی رقیب ظاهر شده است. کاوه آفاق با صدای لطیف و دوست داشتنی خود توانسته است آهنگی را اجرا کند که در چند سال اخیر موردی هم سطح با آن تقریباً دیده نشده است. آهنگ رفیق من باش از بیاد ماندنی ترین آثار کاوه آفاق محسوب می‌شود و در زمره آثاری است که توانسته است هم نظر مثبت مخاطبین و هم نظر مثبت منتقدان را به خود جلب نماید. بنابراین انتظار می‌رود که آهنگ بعدی کاوه آفاق نیز چیزی هم تراز آهنگ رفیق من باش باشد. صدای کاوه آفاق اوج خود را در آهنگ رفیق من باش به همگان نشان داده است. همه باور دارند که کاوه آفاق پختگی صدای خود را با اجرای این آهنگ زیبا به نمایش گذاشته است و توانسته است تا قلب ها را تسخیر کند.

کاوه آفاق ثابت کرده است که با آهنگ رفیق من باش جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است، بنابراین تصور آینده ای درخشان برای او دور از ذهن نیست به خصوص اگر این راه را ادامه داده و کارهایی در حد رفیق من باش روانه بازار کنند. کاوه آفاق ثابت کرده است که با رفیق من باش جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است. کاوه آفاق رویایی داشت که در ابتدای راه خوانندگی به آن اعتقاد داشت و با رفیق من باش توانست آن را به حقیقت نزدیک کند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...