پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ پوریا احمدی هواتو دارم

دانلود آهنگ پوریا احمدی هواتو دارم

دانلود آهنگ پوریا احمدی هواتو دارم

با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید از وبسایت معتبر گلسار موزیک آهنگ جدید عاشقانه و جذاب هواتو دارم با صدای محبوب پوریا احمدی با دو کیفیت اصلی {128 و 320} بصورت رایگان بهمراه تکست

Download New Music ♪ Pouriya Ahmadi – Havato Daram In The GolsarMusic

دانلود آهنگ پوریا احمدی هواتو دارم
پوریا احمدی هواتو دارم

متن آهنگ هواتو دارم پوریا احمدی

دانلود آهنگ پوریا احمدی هواتو دارم

پوریا احمدی هواتو دارم

سایر آهنگ های پوریا احمدی

آخرین آهنگ پوریا احمدی

برچسب ها

توضیحات

هواتو دارم، معجزه جدید پوریا احمدی

امتیاز پوریا احمدی در ارائه آهنگ بی نظیر هواتو دارم رعایت استانداردهای یک اثر فاخر بوده است. از نظر منتقدین پوریا احمدی شاهکار موسیقی سال جدید را ارائه داده است. مطمئناً تمام بازار موسیقی از تصمیم پوریا احمدی برای ارائه این اثر فوق‌العاده تاثیر خواهد پذیرفت. طرفداران پوریا احمدی و فن پیج های او یک هفته قبل از ارائه این آهنگ نوید پخش شدن آن را به کسانی که کارهای پوریا احمدی را دنبال می‌کنند داده بودند. پوریا احمدی نیز به طرفداران خود قول داد تا در شهرهای مختلف آهنگ هواتو دارم را برای جمع کثیری از طرفدارانش اجرا خواهد کرد. از مهمترین انتظاراتی که از پوریا احمدی می‌رفت و او توانست آن را به حق جواب دهد، کیفیت فوق العاده اجرای آهنگ هواتو دارم بود. انتظار می رود پوریا احمدی بتواند این موفقیت را در اجرای زنده نیز تکرار کند. پوریا احمدی از پرکارترین و موفق ترین خواننده های جوان پاپ به شمار می رود. البته در کنار پرکار بودن آهنگ های عاشقانه و تاثیرگذار و گیرای او نیز در موفقیت او بسیار تاثیر گذار بوده اند. از این رو جای تعجب نیست اگر آهنگهای پوریا احمدی را خیلی بیشتر از دیگر خواننده های سبک پاپ امروزی بشنوید و با آن آشنا باشید. پوریا احمدی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خود را در میان دیگر خواننده های موسیقی پاپ طرفداران پروپاقرص و دنبال کنندگان وفادار خود نامیده است.

او معتقد است که باید برای شنونده ارزش قائل شد. آهنگ هواتو دارم تمامی ویژگی هایی که مد نظر پوریا احمدی برای خلق یک اثر عاشقانه دوست داشتنی بود را داشته است. پوریا احمدی در مورد اثر جدید خود یعنی هواتو دارم معتقد است که یکی از دلایل موفقیت اش، توجه خواص عموم مردم به آن بوده است، زیرا توانسته است با بیشتر افرادی که این آهنگ را حتی برای اولین بار شنیده اند ارتباط برقرار کند. محبوبیت زیاد هواتو دارم برای پوریا احمدی شهرت بیشتری به ارمغان آورده است، امتیاز حائز اهمیتی که کم تر خواننده ای به آن دست پیدا کرده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...