پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ پوریا احمدی دلم تنگ شد

دانلود آهنگ پوریا احمدی دلم تنگ شد

دانلود آهنگ پوریا احمدی دلم تنگ شد

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از پوریا احمدی با عنوان “دلم تنگ شد” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Pouriya Ahmadi – Delam Tang Shod In The GolsarMusic

دانلود آهنگ پوریا احمدی دلم تنگ شد

پوریا احمدی دلم تنگ شد

متن آهنگ دلم تنگ شد پوریا احمدی

دانلود آهنگ پوریا احمدی دلم تنگ شد

پوریا احمدی دلم تنگ شد

سایر آهنگ های پوریا احمدی

آخرین آهنگ پوریا احمدی

برچسب ها

توضیحات

پوریا احمدی با عنوان یک پدیده موسیقی با آهنگ دلم تنگ شد جایگاه خود را اثبات کرده است. او در سال های اخیر آهنگ های بسیار فوق العاده ای را روانه بازار کرده است اما با آهنگ دلم تنگ شد بود که توانست جایگاه خود را ارتقا ببخشد. پوریا احمدی در برنامه‌های خود اجرای زنده آهنگ دلم تنگ شد را گنجانده است و به طرفدارانش قول داده است تا به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا نماید. پوریا احمدی با کمک برنامه ریزی مناسب و بهره بردن از تکنیکهای به جا و موفق موسیقی توانست رقبا را پشت سر گذاشته و با آهنگ دلم تنگ شد بیشترین توجهات را از طرف منتقدین و همچنین طرفداران موسیقی پاپ را به خود جلب نماید. پوریا احمدی توانست تمام موانع را کنار زده و آهنگی با کیفیت فوق العاده ای به نام دلم تنگ شد به بازار روانه کند. منتقدین بالاترین نمره را به این شاهکار داده اند. جایگاهی که دلم تنگ شد، ساخته پوریا احمدی به خود اختصاص داده، نه تنها در کارنامه این خواننده جوان بلکه در کارهای پاپی که در چند سال اخیر ارائه شده است کاملاً بی رقیب و بی سابقه بوده است. دلم تنگ شد در خور توجه و ستایش از طرف منتقدی بوده است. فن پیج های پوریا احمدی همچنین اعلام کرده‌اند که پس از ارائه دلم تنگ شد توسط این خواننده معروف منتظر آهنگ هایی مشابه از این دست هستند.

پوریا احمدی به طرفدارانش اطمینان داده است تا همین روال را در کیفیت آهنگ های تولیدی خود حفظ کند و استانداردهایی که برای دلم تنگ شد به کار برده است را برای دیگر آهنگ های خود بکار بگیرد، بنابراین جای بسی خوشحالی است که امیدوار باشیم تا پوریا احمدی آهنگهای مشابه دیگری همچون دلم تنگ شد را در آینده نزدیک روانه بازار کند. دلم تنگ شد شاهکاری است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت بلکه نیازمند تامل بسیار بیشتری است تا بتوان تفاوت عمیق آن را با دیگر آثار پاپ ارائه شده متوجه شد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...