پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی عشق جوونی

دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی عشق جوونی

دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی عشق جوونی

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “عشق جوونی” با صدای معروف پرهام ابراهیمی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Parham Ebrahimi” In The Name Of “Eshghe Javooni” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی عشق جوونی

پرهام ابراهیمی عشق جوونی

این منه بی همنفس از تو گرفتم نفس

دل به تو بستم که بمونی خیره به راه تو ام

متن آهنگ عشق جوونی پرهام ابراهیمی

پیر نگاه تو ام عشق من ای عشق جوونی

دلبر زیبای من کاش فقط جای من

باشیو چشماتو ببینی سر به هوا شد دلم

با تو خدا شد دلم عشق من ای

عشق زمینی من نفسم بندته آی تشنه‌ی لبخندته

دیدن تو مثل یه خوابه شیرینه

چشمای من خونته آخه عاشقو دیوونته

دانلود آهنگ پرهام ابراهیمی عشق جوونی

حتی تو بیداری داره خوابتو میبینه با منه مغرورو سرد

چشما تو کاری کرد من فقط از تو بنویسم

من نگرونم فقط دور بمونم ازت

شاهد من چشمای خیسم

پرهام ابراهیمی عشق جوونی

سایر آهنگ های پرهام ابراهیمی

آخرین آهنگ پرهام ابراهیمی

برچسب ها

توضیحات

عشق جوونی، عاشقانه ای از پرهام ابراهیمی

پرهام ابراهیمی باز هم با آهنگ جدید خود، طرفداران و منتقدین را انگشت به دهان کرد. پرهام ابراهیمی اولویت هایی که به آنها پایبند بود، دوباره در این آهنگ، مانند کارهای موفق قبلی خود تکرار کرد. آهنگ عشق جوونی هم خاطره ساز است، هم به یاد آورنده خاطره های بسیار زیبا، هم توانسته است بر شهرت مهدی احمد احمدوند بیافزاید، هم جمع های دوستانه را بیش از پیش گرم و صمیمی کند. در کل نصیحت من به شما این است که این آهنگ را در اولویت آهنگ های جدید این فصل از موسیقی پاپ قرار دهید. زیبایی، حس عاشقانه و روایتی دوست داشتنی از احساسات عمیق خواننده، در این آهنگ زیبا مشاهده می شود. آهنگ عشق جوونی رقابت با پرهام ابراهیمی را برای دیگر خواننده های هم نسل اش تقریباً غیرممکن کرده است. پر بیراه نگفته ایم اگر سال های آینده کارنامه پرهام ابراهیمی حتی از این هم درخشان تر باشد. عشق جوونی در واقع عشق جوونی یک رویاست، رویایی که با آهنگ پر احساس زیبا و عاشقانه از پرهام ابراهیمی به حقیقت می پیوندد. برای اینکه حس عاشقانه ای را تجربه کنید نیاز نیست که یک فیلم طولانی عاشقانه را تماشا کنید یا یک رمان طولانی را با صرف ساعت ها بخوانید. اگر به دنبال حس عشق و تقسیم کردن لحظاتی لطیف با آنان که دوستشان دارید هستید، می ‌توانید این حس زیبا را در چند دقیقه از آهنگ عشق جوونی تجربه کنید.

به شما اطمینان میدهم پای ثابت پلی لیست آهنگ شما، آهنگ عشق جوونی خواهد بود. شاهکاری رویایی از پرهام ابراهیمی، همان که به تمام اشعار و کارهای قبلی اش اعتماد کردید. اگر از طرفداران پروپاقرص پرهام ابراهیمی بوده باشید هرگز به کیفیت کار او شک نمی کنید. آهنگ عشق جوونی تکراری نو از عاشقانه های زیبای پرهام ابراهیمی است. اگر تا به حال با سبک کاری این خواننده خوش ذوق آشنا نبوده اید، می توانید همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، تا یکی از بهترین خاطرات شما از سبک عاشقانه پاپ برای شما رقم بخورد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...