پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ نوید یحیایی دورت بگردم

دانلود آهنگ نوید یحیایی دورت بگردم

دانلود آهنگ نوید یحیایی دورت بگردم

بعد از مدت ها انتظار دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید نوید یحیایی به نام دورت بگردم  و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

دانلود آهنگ نوید یحیایی دورت بگردم

Download New Single Track By : Navid YahyaeiDoret Begardam With Text And Direct Links

نوید یحیایی دورت بگردم

دیگه منو بازی نده مگه نمی بینی حالم بده

دلم واسه دیدن تو این همه راهو اومده

متن آهنگ نوید یحیایی دورت بگردم

مگه بجز من کی برات اینجوری میمیره بگو به من

میخوای ازم چی بدونی تو بگو تا منم به تو بگم

ولی دس دس نکن با ما دیگه داره تبم بالا میره

خودت نخواستی بمونی حالا امروز میگی دیگه دیره

واسه چشمات میده زندگیشو دلی که بات زنده می شد

هرکار کنی اینو بدون دلم بازم گیره گیره

بری کارم تمومه دورت بگردم بی تو خاطراتو روزی صدبار دوره کردم

اگه نباشی بی تو غمگین و کلافم بزار سر روی شونم موهاتو ببافم

منه دیوونه فکرم درگیرته هردم واسه یه خنده ی تو روزی صد دفه مردم

نوید یحیایی دورت بگردم

سایر آهنگ های نوید یحیایی

آخرین آهنگ نوید یحیایی

برچسب ها

توضیحات

دورت بگردم، معجزه جدید نوید یحیایی

امتیاز نوید یحیایی در ارائه آهنگ بی نظیر دورت بگردم رعایت استانداردهای یک اثر فاخر بوده است. از نظر منتقدین نوید یحیایی شاهکار موسیقی سال جدید را ارائه داده است. مطمئناً تمام بازار موسیقی از تصمیم نوید یحیایی برای ارائه این اثر فوق‌العاده تاثیر خواهد پذیرفت. طرفداران نوید یحیایی و فن پیج های او یک هفته قبل از ارائه این آهنگ نوید پخش شدن آن را به کسانی که کارهای نوید یحیایی را دنبال می‌کنند داده بودند. نوید یحیایی نیز به طرفداران خود قول داد تا در شهرهای مختلف آهنگ دورت بگردم را برای جمع کثیری از طرفدارانش اجرا خواهد کرد. از مهمترین انتظاراتی که از نوید یحیایی می‌رفت و او توانست آن را به حق جواب دهد، کیفیت فوق العاده اجرای آهنگ دورت بگردم بود. انتظار می رود نوید یحیایی بتواند این موفقیت را در اجرای زنده نیز تکرار کند. نوید یحیایی از پرکارترین و موفق ترین خواننده های جوان پاپ به شمار می رود. البته در کنار پرکار بودن آهنگ های عاشقانه و تاثیرگذار و گیرای او نیز در موفقیت او بسیار تاثیر گذار بوده اند. از این رو جای تعجب نیست اگر آهنگهای نوید یحیایی را خیلی بیشتر از دیگر خواننده های سبک پاپ امروزی بشنوید و با آن آشنا باشید. نوید یحیایی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خود را در میان دیگر خواننده های موسیقی پاپ طرفداران پروپاقرص و دنبال کنندگان وفادار خود نامیده است.

او معتقد است که باید برای شنونده ارزش قائل شد. آهنگ دورت بگردم تمامی ویژگی هایی که مد نظر نوید یحیایی برای خلق یک اثر عاشقانه دوست داشتنی بود را داشته است. نوید یحیایی در مورد اثر جدید خود یعنی دورت بگردم معتقد است که یکی از دلایل موفقیت اش، توجه خواص عموم مردم به آن بوده است، زیرا توانسته است با بیشتر افرادی که این آهنگ را حتی برای اولین بار شنیده اند ارتباط برقرار کند. محبوبیت زیاد دورت بگردم برای نوید یحیایی شهرت بیشتری به ارمغان آورده است، امتیاز حائز اهمیتی که کم تر خواننده ای به آن دست پیدا کرده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...