پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “بهار بهار چه اسم آشنایی” با صدای معروف ناصر عبداللهی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download New Music ♪ Naser Abdollahi – Bahar Bahar Che Esme In The GolsarMusic

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

بهار بهار صدا همون صدا بود صدای شاخه ها و ریشه ها بود

بهار بهار چه اسم آشنایی صدات میاد اما خودت کجایی

متن آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی ناصر عبداللهی

وا بکنیم پنجره ها رو یا نه تازه کنیم خاطره ها رو یا نه

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

وا بکنیم پنجره هـا رو یا نه تازه کنیـم خاطره ها رو یا نه

بهار اومد لباس نو تنم کرد تازه تر از فصل شکفتنم کرد

بهار اومد با یه بغل جوونه عیدو آورد از تو کوچه تو خونه

ناصر عبداللهی بهار بهار چه اسم آشنایی

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های ناصر عبداللهی

آخرین آهنگ ناصر عبداللهی

برچسب ها

توضیحات

بهار بهار چه اسم آشنایی ، شاهکار بی نظیر ناصر عبداللهی

بهار بهار چه اسم آشنایی یک آهنگ ضبط شده توسط ناصر عبداللهی است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه ناصر عبداللهی یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران ناصر عبداللهی رو به رو شود. ناصر عبداللهی بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت ناصر عبداللهی باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر ناصر عبداللهی معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ بهار بهار چه اسم آشنایی قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای بهار بهار چه اسم آشنایی را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...