پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ میرم ماهور باقری

دانلود آهنگ میرم ماهور باقری

دانلود آهنگ میرم ماهور باقری

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام ماهور باقری با صدای میرم را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download Music “Mahoor Bagheri” In The Name Of “Miram” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ میرم ماهور باقری

ماهور باقری میرم

دست کشیدم از سکوت خستم از این همه درد

با تب و احساس من هر چی کرد قلب تو کرد

آهنگ میرم ماهور باقری

این دیوونه شب و روز همه درداشو دوره کرد

این بغضو به تو مدیونم با این حال از تو ممنونم

دانلود آهنگ میرم ماهور باقری

با کارات نفرت افتاد به جونم

من میرم و عشقت دیگه باقی نمیمونه تو دلم

این بغض اگه یاغی بشه اشکام نمیذاره که برم

این عاشق رو کشتی حرفات داره پیرم میکنه

ماهور باقری میرم

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

برچسب ها

توضیحات

ماهور باقری با عنوان یک پدیده موسیقی با آهنگ میرم جایگاه خود را اثبات کرده است. او در سال های اخیر آهنگ های بسیار فوق العاده ای را روانه بازار کرده است اما با آهنگ میرم بود که توانست جایگاه خود را ارتقا ببخشد. ماهور باقری در برنامه‌های خود اجرای زنده آهنگ میرم را گنجانده است و به طرفدارانش قول داده است تا به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا نماید. ماهور باقری با کمک برنامه ریزی مناسب و بهره بردن از تکنیکهای به جا و موفق موسیقی توانست رقبا را پشت سر گذاشته و با آهنگ میرم بیشترین توجهات را از طرف منتقدین و همچنین طرفداران موسیقی پاپ را به خود جلب نماید. ماهور باقری توانست تمام موانع را کنار زده و آهنگی با کیفیت فوق العاده ای به نام میرم به بازار روانه کند. منتقدین بالاترین نمره را به این شاهکار داده اند. جایگاهی که میرم، ساخته ماهور باقری به خود اختصاص داده، نه تنها در کارنامه این خواننده جوان بلکه در کارهای پاپی که در چند سال اخیر ارائه شده است کاملاً بی رقیب و بی سابقه بوده است. میرم در خور توجه و ستایش از طرف منتقدی بوده است. فن پیج های ماهور باقری همچنین اعلام کرده‌اند که پس از ارائه میرم توسط این خواننده معروف منتظر آهنگ هایی مشابه از این دست هستند.

ماهور باقری به طرفدارانش اطمینان داده است تا همین روال را در کیفیت آهنگ های تولیدی خود حفظ کند و استانداردهایی که برای میرم به کار برده است را برای دیگر آهنگ های خود بکار بگیرد، بنابراین جای بسی خوشحالی است که امیدوار باشیم تا ماهور باقری آهنگهای مشابه دیگری همچون میرم را در آینده نزدیک روانه بازار کند. میرم شاهکاری است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت بلکه نیازمند تامل بسیار بیشتری است تا بتوان تفاوت عمیق آن را با دیگر آثار پاپ ارائه شده متوجه شد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...