پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مرتضی باب خوابم نمیگیره

دانلود آهنگ مرتضی باب خوابم نمیگیره

دانلود آهنگ مرتضی باب خوابم نمیگیره

بشنوید و لذت ببرید در گلسار موزیک / دانلود آهنگ  “خوابم نمیگیره”  با صدای مرتضی باب با دو کیفیت عالی 320 و 128 به همراه تکست

Download New Music ♪ Morteza Bab – Khabam Nemigireh In The GolsarMusic

دانلود آهنگ مرتضی باب خوابم نمیگیره

مرتضی باب خوابم نمیگیره

الان چندین و چند ساله شبا خوابم نمیگیره نگو عاشق شدی بابا مو اعصابم نمیگیره

هلم میده جلو اما جهان کارش عقب گرده مو او طفلوم که گردون از سر تابم نمیگیره

آهنگ خوابم نمیگیره مرتضی باب

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمیدونه مو موسی هم بشم اسیه از ابم نمیگیره

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمیدونه مو موسی هم بشم اسیه از ابم نمیگیره

دانلود آهنگ مرتضی باب خوابم نمیگیره

مو هر درد اشنایی میشناسم رو لبش خنده اس خیالت ای دل شنگول و شادابم نمیگیره

خودی کش بوده ای دنیا از اول آخر قصه اشاره میکنم رستم مو سهرابم نمیگیره

نفهمید و نمیفهمن مونو درد مونه اینجا مو خط دکترم خالو کسی قابوم نمیگیره

نفهمید و نمیفهمن مونو درد مونه اینجا مو خط دکترم خالو کسی قابوم نمیگیره

مرتضی باب خوابم نمیگیره

سایر آهنگ های مرتضی باب

آخرین آهنگ مرتضی باب

برچسب ها

توضیحات

خوابم نمیگیره از مرتضی باب، آهنگ محبوب این روزها

این روزها اگر به رادیو گوش داده باشید انتخاب بیشتر مخاطبینی که تماس می گیرند آهنگ خوابم نمیگیره از مرتضی باب است. آهنگ خوابم نمیگیره که شروع بسیار طوفانی و فوق‌العاده‌ای داشته است از تعداد دانلود ها از وبسایت مرتضی باب گرفته، تا فروش آن در مراکز عرضه موسیقی در سراسر کشور در نوع خود رکوردشکنی کرده است. گروه های ارزیابی و نقد آهنگ ها و همچنین برنامه های این چنینی در رادیو آهنگ خوابم نمیگیره را شاهکار سال جدید معرفی کردند. ‌بسیاری پیش بینی می‌کنند تا آهنگ خوابم نمیگیره باعث محبوبیت دوچندان این خواننده جوان یعنی مرتضی باب بشود. آهنگ خوابم نمیگیره در گروه بهترین و پرمخاطب ترین آهنگ های ارائه شده از این خواننده در سبک پاپ قرار می گیرد. حساسیت فوق العاده مرتضی باب در ارتباط با طرفداران نیز باعث شده است تا افراد بیشتری با او آشنا شده و همین باعث وایرال شدن آهنگ خوابم نمیگیره شده است. البته نباید نقش کیفیت خوب آهنگ خوابم نمیگیره را در این میان نادیده گرفت، زیرا ارائه آهنگ در این سطح باور نکردنی توسط مرتضی باب باعث محبوبیت فوق العاده او در میان طرفداران شده است. مرتضی باب آهنگ خوابم نمیگیره تقدیم را به طرفداران پروپاقرص خود که شبانه روز پیگیر زمان انتشار آن بوده‌اند کرده است.

آهنگ خوابم نمیگیره باعث شده تا روز به روز به تعداد طرفداران مرتضی باب افزوده شود، مسئله ای که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد. کارشناسان برجسته موسیقی پاپ علت این محبوبیت را در کنار فندم ها طرفداران فوق العاده، کیفیت عالی مرتضی باب اجرای می دانند. این تجربه بی نظیر و حرفه ای برای مرتضی باب تبدیل به جاده ای رو به موفقیت های بیشتر برای او شده است. البته ناگفته نماند که خوابم نمیگیره از مرتضی باب یک شبه ارائه نشده بلکه پشت آن ساعت ها کار و زحمت نهفته است. با این منوال موفقیت مرتضی باب با در نظر گرفتن تمام این ارزش گذاری ها دور از انتظار هم نبود!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...