پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری غربت

دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری غربت

دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری غربت

بشنوید و لذت ببرید در گلسار موزیک / دانلود آهنگ  “غربت”  با صدای فرهاد جهانگیری با دو کیفیت عالی 320 و 128 به همراه تکست

Download New Music ♪ Farhad Jahangiri – Ghorbat In The GolsarMusic

دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری غربت

فرهاد جهانگیری غربت

♩♬بورو دواره عشقگم نیله بیمنی ماتمه وه بان قلب صبورگم♪♭

♩♬تمام ای شهره ارام گوشه وه گوشه ی خاطرس♪♭

آهنگ غربت میلاد آرشا و فرهاد جهانگیری

♩♬گوشه وه گوشه ای شاره وگرد یک بیمن یارگم♪♭

دانلود آهنگ فرهاد جهانگیری غربت

♩♬چود بسای وه رو دلم نوتی شاید بمرم ♪♭

♩♬تونیدن باید یه سره دسیله غربت بگرم الان زانم که بی وفا ♪♭

فرهاد جهانگیری غربت

سایر آهنگ های فرهاد جهانگیری

آخرین آهنگ فرهاد جهانگیری

برچسب ها

توضیحات

با وجود انتشار آهنگ غربت دیگر نمی توان جای هیچ گله ای از کمبود یک آهنگ درست و حسابی در دنیای موسیقی پاپ داشت. باید به فرهاد جهانگیری تبریک گفت، زیرا او توانست هر آنچه که از او انتظار می رفت را در آهنگ غربت پیاده سازی کند! او نمونه بی بدیل یه خواننده کوشا است و آهنگ غربت نیز نمونه یک اجرای فوق العاده از اوست. البته آهنگ های پاپ که در گذشته از این خواننده منتشر شده است می تواند گواه این موضوع باشد که فرهاد جهانگیری همیشه بی نظیر عمل کرده است. آهنگ غربت نتیجه ممارست و تلاش بی وقفه ای بود که او در طی این سال ها داشته است. یکی از طرفداران فرهاد جهانگیری در پیج خود از دیگر طرفداران او نظرسنجی به عمل آورده است که به اتفاق، همه غربت را برجسته ترین کار فرهاد جهانگیری معرفی کرده اند. دنیای موسیقی پاپ این روزها یک عاشقانه گرم و صمیمی را کم داشت اما با انتشار غربت، مخاطبین آهنگ های پاپ به آنچه می خواستند رسیدند. غربت تبدیل به یک آیکن تمام عیار شده است. کمتر کسی را می توان این روزها پیدا کرد که غربت ورد زبانش نباشد. انتشار این آهنگ از فرهاد جهانگیری همه را به فرا رسیدن فصل جدیدی از موسیقی امیدوار کرده است.

آهنگ غربت تم دوست داشتنی دارد، شما را درگیر خود میکند، همین ویژگی از امتیازات مهم کارهای فرهاد جهانگیری است. متن غربت به گونه ایست که روی احساسات شما سایه می اندازد و گویی آن را به کنترل خود در میاورد. غربت از معدود کارهای سال های اخیر است که رکورد فروش فرهاد جهانگیری را در مقایسه با دیگر آهنگ های او شکسته است. غربت به شکل باورنکردنی در دنیای موسیقی پاپ خوش درخشیده است. با یک بار گوش دادن به آن، ناخودآگاه شما به یکی از طرفداران این آهنگ و خواننده محبوبش بدل میشوید. تمام طرفداران فرهاد جهانگیری از همان ابتدا، با گوش دادن به غربت شیفته آن شده اند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...